Nog veel die moeten bevallen?

Zijn er nog veel (bijna) mama's die nog moeten bevallen en ook zo lekker ongeduldig beginnen te worden? :) Hier wel eentje! Mag van mij komen.. 39+2 nu dus kan makkelijk dat ik nog even loop :(

Zo te zien niet heel veel haha.
Maar ik ben ook nog wachtende!! Morgen 39 week dus kan ook nog wel even duren.
Van mij mag het wel beginnen!!
Wel veel harde buiken en krampen laatste tijd.

Ik moet nog 2,5 week. Duurt dus nog wel even bij mij! Hopelijk niet natuurlijk..
Heb al wel een paar keer voorweeën gehad, maar dat zegt natuurlijk ook helemaal niks.
Liefs

Ik ben vandaag 40 weken, maar afgezien van wat gerommel is er nog niets wat doorzet. Afgelopen weekend wat zeurende buikpijn, maar niet noemenswaardig. Vandaag naar de vk, misschien kan zij kijken of het allemaal nog dicht zit of dat het al verweekt is. Voor mijn gevoel ga ik nog twee weken rondlopen...

Gelukkig, ben niet de enige ;-) Wordt wel spannend nu vind ik, kan gewoon ieder moment zover zijn, kan niet wachten! Jammer dat ik veel last van voorweeën heb, begint 's avonds als ik een poosje op bed lig en duurt wel tot halfverwege de nacht, en dan beginnen we de volgende avond weer van voor af aan ;-) Maar goed, wie weet zorgt het al voor wat ontsluiting, dat zou mooi meegenomen zijn :)

Ben benieuwd hoe snel het voor jullie zover is ChantalS en amy 79, jullie hebben de 40 weken al bereikt! Succes vandaag bij de verloskundige!

Oooooh meiden wat spannend allemaal voor jullie!!!
En wat duurt t wachten lang he. Zeker als je al op de 40 zit.

Maar t wachten wordt beloond!!! Echt waar.
Straks genieten jullie ook van jullie kleine.

Maar goed....je wilt niet langer wachten! Dat snap ik maar al te goed.

Hou vol. Het einde is inzicht.
Ik was precies vorige week 40 weken en nu lig ik al weer met een baby van 5 dagen oud.

Dus, hang in there!!! T komt echt goed.
X

Ik ben morgen 41 weken precies, dus ja, hier nog op het wachtbankje!

Vrijdag gestript, vandaag de slijmprop verloren maar nog geen weeën die doorzetten.

Naja, het einde is in zicht, dinsdag (uiterlijk woensdag) dan worden we ingeleid. Maar ik hoop zo dat ze zelf komt!

Terug
Bovenaan