nog veel wachtende??????????????????

Ikke :)
Vanmorgen weer ctg gehad en controles bij de Gyn. Omdat het slapen helemaal niet meer lukt kan ik vannacht een nacht in t zh slapen met medicatie. Helaas mocht dat niet thuis. Nog even over inleiden gesproken, maar omdat ne dat de vorige x zo slecht bevallen is toch gekozen voor een nachtje bijtanken. Hij had even gevoeld en voelde al 3 cm ontsluiting :)) hij zou gaan strippen, maar daarvoor was het al te open zei hij, als hij door zou gaan zouden m'n vliezen breken en zou ik niet meer naar huis mogen.

Z'n advies: seks, t enige wat wetenschappelijk bewezen effect heeft, zeker in dit stadium zei hij. Pfff klinkt alles behalve aantrekkelijk momenteel, maar ach... Als je maar wanhopig genoeg bent..;-) ik houd die troef nog maar f achter de hand voorlopig denk ik.

Gelukkig knapt mn zoon snel op dat geeft veel rust.

Dusss je bent niet de enige die nog rondloopt! We gaan voor de 27 of 28ste, oké?

hier is de gyn dus echt niet voor helpen, als het niet medisch is voor de kleine.
ok ik slaap heel slecht, lig meer wakker dan wat anders.
mijn lichaam is heel onrustig en ik word gek van mezelf hahaha.

maar de 27ste of de 28ste vind ik wel goed :)

en sex uuuhhh moet er eigenlijk niet meer aan denken hahahaha denk dat ik die troef ook maar achter de hand houd.

fijn dat het weer beter met je zoon gaat

Nee haha die seks klinkt idd alles behalve aantrekkelijk ;-)
Ik stond zelf ook een beetje te kijken dat hij zelf met inleiden kwam, en ook wel wilde strippen toen ik dat vroeg... Na ja laten we t dan maar op morgen of overmorgen houden... Deal ;-)

Terug
Bovenaan