Nog vier dagen..........spannend met zulke kwaaltjes!

A

Anoniem

Guest
Hey lieve meiden,

Nog 4 dagen en dan is mijn nod! Ik weet deze maand niet zo goed wat ik er van moet verwachten. Aan het begin van de maand had ik er een super goed gevoel over! Maar toen mn eispring naderde had ik dat gevoel niet meer zo sterk en ik denk dat dit voor een deel uit zelfbescherming komt. Een maand heb ik echt gedacht dat ik zwanger was, wist het haast zeker en dat viel toen zo verschrikkelijk tegen  en dat wil ik echt niet meer.
Na mijn eisprong heb ik niet echt pijntjes gehad alleen sinds gister voel ik me anders.
Ik  ben verschrikkelijk moe moe moe, emotioneel, het lijkt net of mijn bh helemaal gevuld is en mn tepels wat groter zijn geworden. Ook heb ik pijn in mn onder rug. Sinds gister voel ik me net of ik ongi moet worden, heb zoveel last van hormonen! Ik weet het niet hoor maar als blijkt dat het deze maand niet raak is ga ik echt afstand nemen!

Als ik deze maand niet zwanger zou zijn dan valt een van mijn vruchtbare dagen op mijn huwelijksnacht!!! Grappig he! Maar we zien het wel weer! Deze maand lijkt op een of andere manier extra moeilijk! Maar ja we zijn ook al weer een tijd van de pil af!

Nou iedereen succes gewenst en duimen jullie wel met me mee?

Liefs isa.

hoi isa,

nou ik weet het nog zo net niet hoor! als ik dit zo allemaal lees denk ik echt dat je zwanger zou kunnen zijn. Spannend he? ik heb een dochtertje van 1.5 jr kim. Ik voelde me in het begin net zoals jij....al die verschijnselen,

ik duim voor je

gr sandra

Lieve Sandra,

Bedankt voor je lieve berichtje! Ik hoop idd dat het zo is. Heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt dus weet ook voor 100% zeker dat we op het goede tijdstip hebben geklust! Dus wie weet..............! Zijn jullie bezig voor een tweede?

Liefs isa.

hallo isa,

spannend allemaal he afgelopen maand dacht ik ook echt zwanger te zijn, was ervan overtuigd en bij mij was het niet zo, ik hoop echt voor je dat het bij jou wel zo is, ik had geen gevoelige tepels dus dat was eigenlijk wel een teken voor mij dat het niet zo was , jij hebt dat wel, maar wil je niet al teveel hoop geven want dan is de terleurstelling des te groter.
ik las trouwens dat jij ook op een kinderdagvaerblijf werkt, wat grappig ik ook en mijn vriend is net als die van jou een paar jaren ouder dan ik.
Wij schelen 9 jaar en ik ben 23.

nou meid ik zal voor je duimen groetjes leetje

Terug
Bovenaan