Nog vier maandjes...

Voor veel is het alweer korter, voor sommige zelfs nog maar 3 maandjes, maar dan worden onze baby's alweer 1!!!!
Wat is het toch hard gegaan!!
Sommige onder ons krijgen over een paar maandjes nummer twee er al bij!

Verder wens ik iedereen natuurlijk een heel leuk, gezellig en liefdevol nieuwjaar toe met heel veel leuke momenten met je kleintje(s)!

Groetjes Dabanne!

Ja nog bijna 4 maanden en dan is het alweer zover, ik vind het dit keer echt onwijs gaan, zal wel komen omdat nr.3 echt te laatste is.
De andere heb ik echt groot gekeken.
Ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2011

Het gaat inderdaad heel erg snel. Maar dat komt ook omdat Roosmarijn opeens een enorme spurt maakt. Ze begint een beetje te kruipen. Ze wil niet meer zo graag op schoot zitten, maar wil gaan ontdekken en de tanden gaan doorkomen. Ze begint steeds meer te 'praten' en eet heel graag mee met ons.

Vorig jaar was ze nog maar een klein frutje in mijn buik en nu is ze al een heel mensje. Geweldig om dat te zien.

Ook namens ons een geweldig 2011 toegewenst.

Liefs,

wat vliegt de tijd he? Onze dame kruipt en zit en is ondeugend.. echt geen baby meer! Maar wat is het geweldig zeg! Ik geniet echt van ieder moment! Al zou ik ook wel eens willen dat ze nog zo klein is.. je "vergeet" ook snel dingetjes.. Ik ben blij dat ik het babyboek meteen goed bij heb gehouden want ik lees nu al dingen wat ik al niet meer echt wist..

jeetje.. voor de meesten hier ist nog 4 maandjes.. voor onze kleine man nog 2,5 maand (net in maart geboren) vind t echt niet normaal.. het gaat zoooo ontzettend snel..

De tijd vliegt he?! Ik merk dat bij onze oudste nog meer dan bij Wout moet ik zeggen. Die is ineens veranderd in een echte peuter. Hij wordt alweer bijna 2. Denk als ik die mijlpaal gehad heb Wout ook zo een jaar is...

groetjes Natasja

De tijd is inderdaad omgevlogen! Als ik zie wat Anouk al allemaal doet en kan en dat ze nu al 9,5 maand oud is. Niet te geloven. Derde tandje komt door, gaat makkelijk staan en weer zitten, racet de kamer door op haar knietjes, ligt nu al 3 kwartier te babbelen in haar bedje, heeft vorige maand al haar eerste woordje gezegd (papa...) en ga zo maar door. De ene mijlpaal na de andere. Anouk is onze eerste en we hopen over een half jaar mijn spiraaltje te kunnen verwijderen en voor een tweede te gaan. We vragen ons af of we dat dan net zo bijzonder zullen vinden. Want wat ons betreft valt dit niet te overtreffen, zelfs niet de gelijke 'hoogte' bereiken.

Terug
Bovenaan