Nog vraagje over beenweeën

Weet iemand hoe beenweeën voelt?
Heb al hele dag rotgevoel in mijn linkerbeen. Lijkt net op beginnende kramp wat niet doorzet. Het komt en gaat en is voornamelijk een vervelend gevoel, niet echt pijnlijk.
Weet iemand of dit beenweeën zijn? Of iets anders?

Liefs Irene

hoi reneke,

ik had beenweeen tijden mijn bevalling. en ik weet nog heel goed dat die vreselijk zeer doen, ik heb liever buikweeen haha. maar ik ken het gevoel ik heb er al een poos last van. de vlk zei dat het komt doordat je baarmoeder zwaar in je banden hangt en dat het dan doortrekt in je benen.

hoi irene,

ik heb beenweeen gehad tijdens mijn bevalling, die doe echt heel erg zeer!! ik heb liever buikweeen haha. ik heb hetzelfde wat jij beschrijft al een paar weken. de vlk zei dat dit komt omdat je baarmoeder zo zwaar in je banden hangt en dat het dan doortrekt in je benen.

liefs Sanne

hoi hoi

ik heb ook bij mijn eerste bevalling beenweeen gehad en hoop ze nooit weer te krijgen hahaha.
het doet erg zeer en je kunt er ook helemaal niks mee.

liefs corina

Zou het ook ischias kunnen zijn ipv beenweeen?
Bij mij geeft dat ook een zeurende pijn in mijn been, beetje krampachtig. Vanuit mijn bil naar beneden doortrekkend.
Nog meer last van gehad?

Zou ook nog kunnen, vooral omdat het meer vervelend voelt dan echt pijn. Alhoewel ik met googlen meer las dat het aan achterkant vh been is en ik het juist meer in mijn lies en voorkant/bovenbeen heb.
Maar zou kunnen zeker omdat ik ook veel bekkenklachten heb en fisio afgelopen keer moest afbellen ivm voorweeën....
Nou ja gevoel blijft maar dat is niet erg. Ik ga zo lekker slapen....

Liefs

Terug
Bovenaan