nog wat last!!!!

Hallo meiden.

Mijn tweede curritage is nu 2 weken geleden. Heb nu soms een trekkend gevoel laag in mijn buik. Ook als mijn man en ik wat "geknuffeld"hebben trekt het er heel erg. Het is niet erg pijnlijk maar wel zeer vervelend. Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Kan dit doordat ik 2 maal achter elkaar gecurriteerd ben? ook ben ik benieuwd wanneer word ik weer ongi? Liever gisteren dan vandaag, maar ik weet dat dat niet kan.

Weer bedankt voor het "luisteren".

Groetjes PV

Hoi PV.

Mijn 2e curettage is ook bijna twee weken geleden en ik heb soms ook echte ongi gevoel in mijn onderbuik. Het lijkt dat alsof alles samentrekt.
Dat kan komen omdat je baarmoeder weer kleiner moet worden of omdat er nog een klein beetje weefsel is achter gebleven wat je lichaam eruit gaat werken.
Je ongi kan 4-7weken na je cur. komen maar dat is bij iedereen verschillend.

Ik ga ongeveer van de 6weken uit dat was vorige keer ook het geval.

Sterkte alsnog!

Groetjes Bibi

Hoi Bibi

Dus dat trekken in mijn buik komt van mijn baarmoeder!
Dit heb ik anders niet als ik normaal ongi moest worden, maar het kan inderdaad mijn baarmoeder zijn die krimpt. Had met mijn tweede curritage ook echte weeen. Dat begreep ik eerst ook niet. Toen vertelde de gyno dat dat kwam omdat er nog iets in de baarmoeder zat. En dat die het probeerde eruit te werken. Wat is je lijf soms toch weer vreemd voor jezelf.
Ik hoop dat het niet langer dan 4 tot 7 weken duurt. Anders ga ik me daar weer druk over maken.

Thanks voor je info.
Groetjes PV

Terug
Bovenaan