hoi anne33
wat je wel en niet mag eten tijdens een zwangerschap is een onderwerp waar veel vragen over zijn.
persoonlijk vind ik dat je je daar nu nog niet zo druk over moet maken. wij zijn zo bezig met zwanger worden dat je wil proberen alles te vermijden wat ook maar enigzins "slecht" zou kunnen zijn, maar er zijn ons miljoenen vrouwen voor gegaan die er na 4 weken pas achter komen zwanger te zijn en die bijv op een feestje flink wat alcohol op hebben oid.
aangezien wij nog niet zwanger zijn vind ik dat dat druk maken over wat je wel en niet mag doen ook pas kan op het moment dat het wel zover is, we mogen toch ook nog wel genieten????
als je er nu al zoveel bij stil staat terwijl het misschien nog wel ff kan duren voordat je zwanger bent, maak je je zelf de kop errug gek lijkt me.
die kattenbak mag je niet verschonen ivm mixematose (of hoe je dat ook schrijft!) en het mag misschien wel met handschoenen, maar als je partner het wilt doen lijkt me dat veiliger!
er zijn vast sites waar je op kunt lezen wat je wel en niet mag eten tijdens een zwangerschap. lever mag wel, maar in een heel beperkte mate.
mijn berichtje is niet aanvallend bedoeld hoor, hopelijk komt het zo ook niet over!
succes en tot gauw
xx kimpansee