Nog wel aan de pil....maar...

A

Anoniem

Guest
ik voel me wel anders...

Normaal gesproken heb ik de week voor de rode duiveltjes wat meer zin in eten dan normaal. Ik moet dan ook zorgen dat ik goed blijf eten, anders  heb ik meer last / kwaaltjes tijdens mijn ongesteldheid. Vanaf het moment dat ik ongesteld ben, is die eetlust meteen een stuk minder. Maar dit keer dus niet...afgelopen week ben ik ongesteld geworden, en daarbij bleef ik die eetlust houden. En daarbij kreeg ik allemaal kwaaltjes (lees: "ik weet dat...", een paar topics terug), had het gevoel zwanger te zijn. Eén dag was het wel wat minder, maar dat gevoel was er een dag later weer. Nu ik niet meer ongesteld ben, heb ik nog steeds een enorm opgeblazen gevoel, mijn buik is zichtbaar dikker, eetlust is nog steeds enorm (bijna het dubbele, vooral overdag), af en toe duizelig, ene moment doodmoe, andere moment volop energie...zou ik dan toch zwanger kunnen wezen? Ondanks dat ik gewoon aan de pil ben? Tja...een test zal het bewijzen...maar geen idee wanneer ik zou moeten testen...en welke ik zou moeten hebben...(of wil ik gewoon maar zwanger zijn...en houd mijn lichaam me voor de gek?)

Hoi
Wat gek allemaal, kan me voorstellen dat je helemaal in de war bent. ik vroeg me af of je graag zwanger zou willen worden, aangezien je op dit forum bent terechtgekomen?? In ieder geval succes en hopelijk weet je snel meer!
Lfs Joet

Ja, dolgraag...alleen vriendlief ziet het nog niet zo zitten...eerst verhuizen...en dan zien we wel verder. Ben er nog niet uit of ik een zwangerschapstest zou halen...wacht het nog even af...

Hoi Rixtmeiske,

Je kan natuurlijk zwanger zijn. Er zijn per slot van rekening wel meer vrouwen zwanger terwijl ze nog ongesteld worden!
Zelf hebben mijn vriend en ik een paar maanden geleden een plan gemaakt mbt het zwanger worden. Deze maand zal mijn laatste strip zijn en moet nog ongeveer 14 pilletjes slikken en dan is het eindelijk zo ver!
Als je een maal een besluit hebt genomen dan wil je gewoon zo graag dat de dag van de laatste pil aanbreekt.  Je telt de dagen letterlijk af!
Ik merk aan mezelf dat ik er best wel mee bezig ben en heb nu vaker buikpijn en van die vage gevoelens in mijn buik die ik niet kan thuis brengen.
Ik weet in mijn geval 100% dat het van de lichte spanning komt.
Misschien bij jou ook wel, maar goed je weet maar nooit!!

Ik wens je heel veel succes en hoop dat manlief binnenkort zal bijdraaien en dat je gauw die pillen aan de kant kan gooien!

Groeten Clauw

Nou, dan ga ik voor je duimen....wie weet!! Ik snap wel dat je vriend de verhuizing als een obstakel ziet, maar als je imnderdaad zwanger bent en hij ook graag een kindje wil...dan komt het vast goed!
Veel succes, lfs joet

Wat een lieve reacties allemaal...fijn gevoel dat anderen met je mee leven. Dit is een prettige site, maar kan je er ook te veel laten denken aan een (eventuele) zwangerschap.
Gisteren was ik bij mijn ouders...en het eerste wat mijn moeder zei was dat ik erg was aangekomen in een zeer korte tijd, waarop mijn vader meteen vroeg of ik misschien ZWANGER zou kunnen zijn...Waarom vraagt iedereen dat nou ineens? En als je ouders er al naar vragen...dan komt het toch wel hard aan. Ik had vandaag weer enorme trek in eten en had om 11 uur al 6 stukken brood op, om 12 uur nog 2 en een kop soep en daarna had ik niets meer voor de middag. (daarna ook nog overwerken, dus moet nu eerst nog eten). Zit ook te draaien op de bank...Snap er niets van, normaal gesproken heb ik 4 stukken brood voor een hele dag...Wordt er wel gek van, maar probeer toch wel wat afstand te nemen van het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Kost mij namelijk veel te veel energie. Ik ga straks lekker van de verhuizing genieten...en ondertussen mijn lichaam toch maar wat in de gaten houden...Vermoed dat ik gewoon te graag zwanger wil zijn....of...

Hey !
Ik lees dat je toch wel erg onzeker bent of je wel of niet zwanger bent.
Je kan zwanger raken als je de pil gebruikt, deze is niet 100% veilig...dus!
Ik zou zeggen doe een test, dan ben je van die onzekerheid af en kan je je concentreren op je verhuizing. (of niet...hihi)
Als je het doe, laat je even weten wat de uitslag is, ben erg benieuwd.
Liefs van Miena.

Komt mij bekend voor. Ik was ook nog aan de pil, toen ik ineens pukkeltjes kreeg (heb ik nooit, alleen toen ik zwanger was van de eerste) en hele gevoelige borsten, deze waren ook groter geworden. Ik snapte er niets van, en wist bijna zeker dat ik zwanger was.
Ik heb gewoon meteen een test gehaald, want waarom zou ik in onzekerheid moeten leven als ik het met zo'n simpele test meteen weet???
Wat bleek, ik was niet zwanger!!!

Waarschijnlijk dacht ik dat, omdat we heel erg bezig waren met, of we nu al wel of niet aan een tweede zouden beginnen.
Je bent er misschien ook wel (onbewust) heel veel mee bezig.

Terug
Bovenaan