nog wel weg gaan??

A

Anoniem

Guest
beste meiden..

ik ben nu aan de 38ste week bezig.
hoe zit het bij jullie gaan jullie nu nog de deur uit en rijden jullie ook nog auto??
ik ben een persoon voor de hele dag binnen te zitten.

bedankt voor jullie reactie groetjes en jullie suc6

Hoi,

Ik denk dat je vooral moet doen waar je jezelf prettig bij voelt. Als je niet van binnen zitten houd kunt je best nog even de deur uit, ik zou alleen rekening houden met de afstand die je aflegt. Nou beval je meestal niet direct als de weeen beginnen maar het lijkt mij geen pretje om dan nog een stuk in de auto te moeten.

Ikzelf ben de eerste keer met 38+3 bevallen en de tweede keer met 38 weken. Bleef gewoon redelijk in de buurt maar ging nog wel gewoon met de auto op pad.

Syl

Als je je goed voelt zou ik gewoon naar buiten gaan; het kan nog tot 42wk duren en om al die tijd binnen te zitten....
Zodra de bevalling begint heb je nog genoeg tijd om naar huis te gaan (zou voor de zekerheid wel extra kleding en maandverbandje meenemen voor het geval dat je water breekt)

Veel suc6 met wachten en je bevalling!
Liefs Nika

Joh, gewoon lekker naar buiten gaan hoor.. Als je erop gaat zitten wachten dan duurt het echt lang, en voor hetzelfde geld begin je pas bij 42 weken...
Bij mijn eerste durfde ik ook niet goed meer ver weg, maar bij de tweede (nu 12 dagen geleden geboren) was ik 's morgens nog met mijn oudste weeste fietsen en boodschappen gedaan, en 4 uur later hield ik mijn tweede zoontje in mijn armen...
Gewoon lekker op pad gaan, en doen waar je je goed bij voelt. Als je niet te ver weg durft moet je dat niet doen, en anders gewoon genieten!!
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (12 dagen)

Ik moet bekennen dat ik tot 40 weken nog auto heb gereden. Wel is waar in de stad alleen, maar toch.

Verder ben ik tot het eind overal heen geweest, maar wel in de stad en niet meer daarbuiten. Dat vond ik minder prettig.

Doe vooral lekker waar jij je goed bij voelt! Het kan inderdaad nog wel 4 weken duren en om nou al die tijd bloempjes in je tuin te tellen.....dan duurt het echt nog heel lang.

gr mama van MD

Hoi hoi,

Ik ben bijna 39 weken zwanger en ga er nog wel op uit bij ons in het dorp maar daarbuiten vind ik ook wel een beetje eng.
Dat doe ik alleen nog met mijn man zodat als er iets gebeurd, we meteen naar huis of het ziekenhuis kunnen.
Ik rijd ook nog wel auto maar dan dus kleine stukjes. En even een tip, leg een vuilniszak of iets van plastic op je stoel. Als je vliezen dan breken, wordt je autostoel niet helemaal nat.....
Ook bekijk ik het gewoon van dag tot dag. Als ik een mindere dag heb met veel harde buiken, blijf ik gewoon thuis en doe daar wat dingetjes. Voel ik me goed, dan ga ik er dus even tussenuit.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan