nog weleens krampen?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

mijn zoontje heeft nog best regelmatig last van zijn darmen, ik hoor eigenlijk van heel weinig mensen dat ze dit nog hebben na een maand of 3, het is niet meer zo erg als in het begin, want toen had hij het van voeding naar voeding, maar het is nog wel regelmatig dat ik merk dat hij dr last van heeft.
Ook hoor ik zijn darmpjes heel vaak rommelen op het cb zeiden ze dat dat normaal is, ik wacht met de bijvoedin zoiezo tot 6 mnd. maar zie dr best tegenop. I ser nog iemand die dit bekent voor komt?

groetjes susanne

Ons dochtertje heeft de eerste weken veel last van krampjes gehad, echt heel zielig..ook de ontlasting was toen heel hard en ging erg moeilijk.
Hier is dat gelukkig nu voorbij, maar kan me voorstellen dat dat erg vervelend is..
Wat ik in jou situatie zou doen, is eens een osteopaat bellen en daar een afspraak maken. (www.osteopathie.nl volgens mij of google osteopaat)
Die behandelen ook heel veel kinderen met buikkrampjes en die kijken je kindje helemaal na. Vaak heeft zoiets toche een oorzaak en als hun die oorzaak vinden kan het vaak met een paar behandelingen en evt homeopatische druppels verholpen worden.

Kan me voorstellen dat je nog wacht met bijvoeding! lijkt me moeilijk inderdaad, je bent natuurlijk bang dat het alleen maar erger word... zou zowieso even tegen die tijd navragen waar je het beste mee kan beginnen. En niet te veel in 1 keer, echt maar een paar hapjes (desnoods 1 of 2 hapjes!) en gewoon kijken of de krampjes erger worden of niet en het zo opbouwen.

hoi,

dat is idd wel een goed idee, eigenlijk het enige wat ik nog niet geprobeerd heb, hij is al bij de kinderarts geweest en heeft cranio-sacraal therapie gehad, maar de osteopaat had ik nog niet aan gedacht, en baat het niet schaadt het niet, toch?

groetjes susanne

Terug
Bovenaan