nog zeker 5 volledige maanden

cu2heleen1

New member
Hallo dames,

het duurt nog zeker 5 volledige maanden. Maar toch begin ik nu de drift te krijgen om alles in huis te halen.

Gisteren 1 kamer opgeruimd ivm dat we een dakkapel laten plaatsen en een nieuwe badkamer. Dus niet specifiek voor de kleine. Maar vannacht dacht ik opeens.... dan moet dat dadelijk allemaal in oktober nog....

Vanmorgen liep ik met een vriendin te shoppen. Ook even bij een boekhandel. Hups, ook een kinderboek gekocht. Zij al direct: 'zwager?' Ik nee hoor, maar er wordt half september 1 kindje gedoopt. Dus vandaar het boek van de Ark van Noach.
Volgende week zondag mag ik eindelijk stoppen met "liegen" en mag ik het van de daken schreeuwen.
Ik weet het, het duurt erg lang voordat wij het vertellen. Maar zitten toch nog wel af en toe met het feit van een hazenlip.

Maar eigenlijk wil ik ook in oktober al de hele babykamer klaar hebben. Maar mijn schoonoudes die voor een wiegje zorgen, zeiden al dat zij het in dec. pas komen brengen. Ik vindt dat zo laat!! Wat nu als ik eerder beval!?

Ik moet mij aan de uitzetlijst houden, maar ik heb nu al veel te veel kleertjes maat 50/56. :) Terwijl de kleine daar juist in 1 maand uit is. :(
Hebben jullie hier ook al last van??

liefs,
 
Brutaal als ik ben :), breek weer even in van de novembermama's. Heerlijk die nesteldrang.. Ik snap ook wel dat je december te laat vindt, maar als je kindje dan geboren wordt, ligt het zeker nog een x aantal weken in het ziekenhuis. Vaak mag het kindje pas mee als je 36/37 weken zwanger zou zijn geweest. Dan is zelfs januari nog vroeg genoeg, maar daarom snap ik wel dat je alles op tijd klaar wil hebben! En joh, wat hazelip betreft... daar kan je niks aan veranderen, maar laat de zorg niet de overhand nemen, anders kan je ook niet van je zwangerschap genieten.

Succes!
 
Is niet brutaal hoor. :) Altijd goed.
Ik weet ook dat de kleine dan nog in het ZH moet blijven liggen. Maar ik ben bang dat ik in nov. dec als er dan nog dingen gedaan moeten worden ik veel minder kan. Nu heb ik nog alle energie! Vermoeidheidsklachten zijn deze week al niet voorgekomen. :)

Het neemt niet de overhand. Maar het is qua hazenlip. Ik kan er inderdaad niets meer aan doen. Heb altijd voldoende foliumzuur geslikt. Maar we moeten nu voor een ziekenhuis kiezen. Dat is nogal lastig als je bij beide ziekenhuizen niet bekend bent en geen ervaring hebt. Op internet is er ook niets te vinden.

Als ik nu die nesteldrang al heb.... hoe erg wordt het dan dadelijk.... die laatste weken? hahaha

liefs,
 
hoi hoi,

Al fijn om te zien dat je weer een aantal weken verder bent het is zo k*t dat ik zoveel problemen heb om in te loggen :( ik loop gewoon weken achter iedere keer.

Ik herken het helemaal cu2heleen ik ben ook al aan de slag geweest met dingen halen ben nu pas 16 weekjes maar wil alles al halen kopen en andere kant wil ik toch nog even wachten voor het zekere.

Alleen ik had een vraagje want ik denk dat we bijna even ver zijn hoe zijn ze nu al erachter gekomen dat het kindje een hazelipje heeft ?

geniet van je zwangerschap en maak je niet druk je krijgt het optijd af maar qua energie heb je volledig gelijk als het aan mij lag had ik het nu ook al allemaal in huis en in orde maar geduld is een schone zaak :)

liefs miymiy
 
Mijnn man en zijn broer hebben een hazenlip. Bij eeuitgebreidde en speciale 20weken echo kunnen ze de buitenkant van het gezicht zien. Binnenin de mond niet. Dus nu moeten wij ziekenhuis zoeken qaar we dat willen uitzoeken.
Heeft iemand ervaring met groningen of Zwolle?

Minny ik snap je helemaal. Ook dat je nog wilt wachten. Wat neemt bij jou de overhand?

Jammer van de iblogproblemen.
Liefs
 
ik begrijp het cu2heleen en ik last het gisteren iets later in een ander berichtje al van jou.Ik hoop dat het allemaal goed komt en ja ik zelf woon helemaal in zuid holland dus ben niet echt bekend met ziekenhuizen omgeving zwolle etc maar misschien even googlen..

en reden waarom ik liever wacht is denk ik eerder zekerheid dat er iets niet mis kan gaan...we hopen altijd natuurlijk op het beste en we hopen dat alles goed gaat de 9 maanden lang maar soms ben ik bang dat er iets misgaat en dan is de pijn natuurlijk erger en het verwerken ervan als je al zoveel in huis hebt.

Idd het is heel erg lastig als ik niet kan inloggen maar gelukkig vandaag is het weer gelukt dus hopelijk blijft het zo :)

groetjes Miymiy
 
Bij onze dochter had ik bij 8 weken al een babykamer gekocht ndanks meerdere miskramen. Daarvoor. Je weet gewoon ofdat het goed zit ja of nee.
Nu staat alles op zolder en laat ik het daar lekker staan tot aan de kerst vakantie ofzo.
De babykamer hoeven we haast niks aan te doen want onze dochter is verhuisd naar de grote meiden kamer.
En onze dochter heeft langer als een maand in 50/56 gezeten hoor dus dat komt wel goed met die kleertjes, en krijg je een grote baby dan bewaar je ze voor de volgende ;)
 
volgende? haha... dar denken we nog niet aan. :)

Maar dan hoop ik maar dat het een kleine is. Ennuh, de erste paar dagen zal die kleine toch vaak een schoon rompertje aan moeten. want ik weet niet hoe goed ik ben in luiers omdoen. zeker niet bij zo'n kleintje.
 
Terug
Bovenaan