Nog zo onwerkelijk

Vandaag alweer 37 wkn en 5 dgn. Heb nog steeds niet het idee dat ik straks moeder ben. Alles staat klaar, huis netjes op orde. (nou ja op de badkamer na dan maar als het goed is, komt dat zaterdag!!) Zei gisteren wel tegen mijn man dat het weleens de laatste zondag kon zijn dat we met zijn tweetjes in bed zaten te ontbijten. Maar het besef dat het eigenlijk nu ook echt zover is? Al die wanhoop na 3 miskramen en het gedoe om zwanger te worden, dan ineens tussen de testen in het ziekenhuis door een positieve test. En dan een zwangerschap die ow zo snel gaat. Ik kijk er erg naar uit hoor, maar kan het nog steeds maar moeilijk geloven.

Ik herkendat onwerkelijke gevoel helemaal. Had dat zelfs nog toen de bevalling eenmaal bezig was. Maar dat gevoel verdween heel snel toen Tim er eenmaal was!

Gr Ingrid

Ik herken het ook helemaal, vandaag 39 wk en 2 dgn zwanger en het kan elk moment gewoon komen. Was net ook bij de vk en ik dacht nou hopelijk is dit de laatste x en hoef ik niet naar de afspraak van volgende week, komen ze naar mij ergens deze week. Spannend allemaal hoor. Voor ons kan het iig niet lang meer duren.

Groetjes tamjo

haha, herkenbaar hoor, ik had dat ook en eigenlijk elke keer, nu ook weer, ondanks dat je "ervaring" hebt blijft het spannend als er weer zo'n uk bij komt, je voelt het groeien en toch blijft het deels onwerkelijk tot je het in de armen hebt!!
Liefs MJ

Ik kan me ook geen voorstelling maken van hoe het is om weer een klein babytje in huis te hebben. Al is het nog geen 2 jaar geleden, toch is het allemaal weer zo nieuw!

Komt helemaal goed als je je kleintje eenmaal hebt en dan kun je je weer niet voorstellen dat dat kleintje ooit in je buik heeft gezeten!

Terug
Bovenaan