Nog zo vaag!!!

Vanmorgen de stout schoenen aan getrokken en om 6uur was ik al aan het testen. (Veel te vroeg!).

En de uitslag heeft me nog niet overtuigd. Ik wil gewoon een duidelijk plus zien, maar die van ons is net een schaduw. Hij is wel iets duidelijker dan gisteren maar nog niet voor 100% overtuigend voor ons. We willen gewoon zekerheid. Dus we gaan toch maar voor zondag. Ik word zo langzamerhand wel een beetje gek hier. En krijg sterk de vermoeden dat er een kleintje in mij groeit....Maar ik ga pas juichen als ik die 100% zekerheid heb gezien. Dit stelt me nog niet gerust. Dus dames op naar de zondag.

Voor iedereen die ook aan het testen is of op hun NOD zitten te wachten heel veel succes want het blijft spannend!

Liefs Bibi

dat zou ik ook hebben en dan een echo met een duidelijk kloppend hartje..
ik denk dat je gelijk hebt wat betreft het zwanger zijn,maar laat het zondag een dikke vette plus zijn!!!
gr. petra

Nou ik duim voor jullie mee!
Het is zo vervelend als je nog in die onzekerheid zit. Je wilt er nog niet definitief van uit gaan maar dat wordt zo natuurlijk wel steeds moeilijker en dan valt het straks dubbel zo hard tegen.
Maar daar gaan we maar niet vanuit we hopen idd gewoon op die dikke, vette plus!

volgens mij kunnen we je gewoon feliciteren. Ik bedoel klein streepje of niet je bent het of je bent het niet, je bent niet maar een klein beetje zwanger, toch?????? :)

hoi bibi,je kan wel ophouden met testen meid want je bent gewoon zwanger.een plus is een plus hoe vaag ook.ik had een test gedaan met predictor geen aanrader trouwens maar had toen een vaag stipje inmiddels ben ik 18 weken zwanger.koop voor het geld wat je wou besteden voor een nieuwe test een leuk presentje voor de kleine.groetjes dec moed gea.

Terug
Bovenaan