Nog zo ver weg!

Hallo,

Ik ben Anita en moeder van Tim (bijna 3 jaar). Na de 5e inseminatie IUI eindelijk zwanger!

Het duurt nog zo lang, maar ik hoop dat het allemaal goed zal gaan. Tim is echter ook al met 33 weken geboren (zwangerschapsvergiftiging - spoedkeizersnee) en woog maar 1.600 gram. Hij heeft een maand in het ziekenhuis gelegen, maar nu gaat alles super.

Verder heb ik dit jaar ook een miskraam gehad (1e IUI), dus ben nog een beetje in de stress of het nu allemaal wel goed zal gaan.

Maar we zijn zo onwijs blij!!!!!!!

Ik hoop gauw wat meer mensen hier aan te treffen!

Hai Anita,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! IK zelf ben nu ook net aan zwanger van mijn 4e en kan niet wachten tot wij een echotje hebben gehad.
Ik heb bij mijn eerste ook hellp syndroom gehad, een zwangerschapsvergiftiging die door slaat ...
OOk een spoed sectio gehad, ik werd opgenomen met 32 weken en met 35 weken werd zij ook gehaald.
2000 gram.

Nu is het een grote griet van 8 jaar!

Bij mijn tweede zwangerschap ik ik overigens nergens last van qua bloeddruk enz..

Succes bij je zwangerschap!

Hoi.....

Inderdaad nog heel ver weg! Ik ben 1 sept uitgerekend... eindelijk is in de zomer. Andere jongens in Dec (ook wel leuk, kerst etc) en andere zoon in Febr (beetje saai vond ik hahaha) en nu kan ik ook is in mn t shirtje mijn buik laten zien waar ik zo trots op ben GEWELDIG! Dus het geluk kan hier niet op! Spannend voor je of alles goed gaat deze keer..... gaat vast helemaal goed komen zo lang je geen gekke klachten krijgt. Ik ben er ook wel een beetje angstig onder hoor.. gelukkig nog nooit een miskraam gehad.. maar ik denk wel aldoor, het is nu 2 keer goed gegaan.. zou het dan ook een derde keer in een keer goed gaan (dat kan haast niet, denk ik dan, ja stom) maar toch dat zegt mn gevoel. Maar het voelt trouwens verder wel prima.. dus ik probeer gewoon te genieten!

Ik vind het nog wel heel onwerkelijk allemaal (ondanks dat het een derder zwangerschap is, ik voel me nog niet echt super zwanger ofzo.. zal nog wel komen neem ik aan, maar dan denk ik ook aldoor is het echt wel zoooooo? Ja de test was vet positief dus het moet! haha)

Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe!
En heeeeeeel veel geluk voor in het nieuwe jaar.

Liefs mammma

Ik ben echt dol op de zomer, dus ik vind het een geweldige timing zo voor m'n 1e zwangerschap. Ook ik kamp met die onzekere gevoelens van 'als het maar goed blijft gaan!'. M'n moeder zegt me steeds dat ik daar niet bij stil moet blijven staan, maar da's nog best lastig! Zeker als je het (net als ik) zo graag wil. Zwangerschapstest had ik van ClearBlue gedaan, 20 sec knipperen en dan 3 minuten de tijd om uitslag te geven... nou na die 20 sec knipperen kwam er meteen ZWANGER in. M'n vriend en ik stonden echt te kijken van; konden we niet eerst even gewaarschuwd worden dat het er meteen in zou komen te staan haha. Blijkbaar is er al aardig wat hormoon aanwezig dus.
Maar goed, met z'n allen gaan we duimen dat het voor ons allemaal goed blijft gaan natuurlijk!

Kan me voorstellen dat je heel blij bent met je zwangerschap. ik ken het wereldje mbt iui en ivf, heb zelf ook in het ziekenhuis gelopen bij me vorige zwangerschap (toen was ik nog bij mijn exman) die was verminderd vruchtbaar) maar nu heb ik een nieuwe vriend al 3 jaar inmiddels maar bij ons was het meteen de eerste maand raak!Maar ik vind het ook heel onwerkelijk en nog zo heel ver weg hoor hihi..
genieten met de grote G...

Liefs, Nice

Terug
Bovenaan