nog zoveel willen doen

Ik word gek van mezelf! Ik heb een hele lijst gemaakt met allemaal schoonmaakklusjes die ik nog in huis wil doen, maar kom er gewoon niet veel aan toe. Dan heb ik 1 ding gedaan en ben ik de hele dag doodop. Maar ik wil het gewoon klaar hebben voor de bevalling. De lijst wordt langzamerhand wel kleiner, maar duurt me veel te lang. Over twee weken ben ik uitgerekend, en het lijkt me zo vervelend als ik alles dan nog niet klaar heb. Gelukkig is voor de baby alles klaar, maar al die kleine dingetjes... Ik maak het mezelf veel te moeilijk. Overal lijstjes omdat ik bang ben dat ik iets vergeet te doen (alsof dat gebeurt). Herkenbaar? Hoe krijg ik meer rust in mijn hoofd?

Haha ik herken het hoor! Woensdag uitgerekend en zou nog heel graag de ramen willen zemen haha. Maar het lukt echt niet meer en het regent. Dus.... Ik heb het opgegeven. Ik heb ook het idee dat het kindje pas komt als jij klaar bent :) zo heb ik het ervaren of je toch een soort van rust vind. En eigenlijk....... Wie zal het een zorg zijn hoe die ramen eruit zien.

Herkenbaar hoor.
Ik heb t inmiddels beetje opgegeven (wil idd ook nog de ramen doen maar lukt ook steeds maar niet).
Maar had nog een heel lijstje voor de babykamer en die is nu eindelijk af.
En dat geeft heel veel rust.

Volgens mij komt een baby als jij er idd klaar voor bent. Dus als t jou rust geeft om nog een paar dingen af te werken dan gewoon doen zou ik zeggen.
Ik merk wel dat als ik te veel doe op de dagen dat ik goed in mijn energie zit ik de volgde dagen moet 'boeten'.
Weet niet of jij dat ook hebt maar zo ja, dan zou ik de boel proberen te doseren.

Nou zet em op.
Hoe lang heb/moet je nog?

Terug
Bovenaan