Nog zwanger?

<p>Ha dames,   Ik ben zo onzeker! Hieronder mijn verhaal en graag jullie mening.   Op 7 augustus laatste ongesteldheid gehad 24 augustus ovulatie Moest op 7 sept ongesteld worden.  Op 6 september heel licht bloedverlies (1 tampon) Op 6 sept/7 sept/11sept testen gedaan en allemaal positief. Rondom deze dagen rommelend gevoel, soort licht mensteuatiekramp</p><p> </p><p>  Ik heb helemaal geen symptomen.  Zou die bloeding fout boel zijn geweest?   Ik ben zo onzeker! Over 2 weken pas de eerste echo…</p>
 
Symptomen komen nog wel, als je een week of 6/7 bent. En er zijn genoeg zwangeren die de eerste 3 maanden niks voelen. Mijn moeder had dat toen ze van mij zwanger was. 
Als de testen positief zijn en het echt een heel klein beetje bloed was, dan zou ik lekker van een innestelingsbloeding uit gaan. Die eerste weken zijn inderdaad heel spannend. Aftellen tot de eerste echo. Gefeliciteerd!
 
Ik sluit mij helemaal aan bij wat Lewis zegt! Probeer jezelf niet gek te maken (al weet ik dat het heel moeilijk is). Ik ken zat vrouwen die helemaal geen symptomen hebben gehad, maar toch echt een gezond kindje op de wereld hebben gezegd. Ik weet dat het je heel onzeker kan maken, maar probeer te genieten van de tijd dat je nog geen symptomen hebt. Zodra je rond de 6/7 weken bent, kan het opeens omslaan en dan verlang je terug naar de tijd dat je nog geen symptomen had. Veel succes de komende weken! Probeer ervan te genieten.
 
Hier mama van 2 jongens. Bij de 1e alleen klein beetje moe maar toek bleek ik ook al 8 weken te zijn. Bij de 2e vanaf innesteling al overal last van. Dus zegt egt helemaal niks. Misschien heb jij straks hele relaxte zwangerschap met de kwaaltjes
 
Terug
Bovenaan