nog zwanger?

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties maar ik denk dat het toch echt is misgegaan vannacht. Het begon inderdaad met een beetje bloedverlies maar het werd al gauw alsof ik echt ongesteld ging worden. Vanmorgen vroeg ging ik naar de wc en daar lag een bloederig zakje met volgens mij een nevelstrengeltje eraan vast. Of ik moet het wel heel erg mis hebben maar ik denk toch dat ik het vruchtje ben verloren vannacht. Ik ga straks naar de huisarts en hoop er maar het beste van. Ik heb inderdaad gehoord dat het normaal is dat je de eerste weken wat bloed kan verliezen maar dit lijkt me iets teveel van het goede.

Maar hopen op een goede afloop..........
 
Verschrikkelijk zo'n naar bericht op de vroege morgen. Ik leef met je mee meid. Ik weet wat het is en zit er waarschijnlijk zelf ook weer tegenaan.
Ik wens je heel veel sterkte.Iets anders weet ik niet te zeggen. Het is zo verdrietig.
Gr.Hester
 
Hai Sharon en Esther,
Lief dat jullie met me meeleven. Ik kom net bij de dokter vandaan en die bevestigde dat ik toch een miskraam heb gehad na 8 weken. Straks moet ik naar de gynaecoloog. Wat ze daar gaan doen weet ik niet precies zeker maar ze gaan in ieder geval even kijken of alles eruit is gegaan en dan eventueel de rest eruit halen.......?

groetjes.....
 
Het spijt me voor je meis,ik weet hoe je je voelt.Dit is echt zoooo knudde.
Ik hoop dat je genoeg hulp en kracht mag krijgen om je verlies te dragen.
Ik weet het niet anders te brengen,sorry
Heel veel sterkte Hester.
 
Vreselijk meid, het is altijd balen als je een miskraam krijgt. Maar één advies probeer jezelf niet gek te maken. Kijk naar het positieve, je kan in ieder geval zwanger worden. Nu voelt het echt heel vervelend, ik hoop dat je snel tegen je zelf kan zeggen kop op, we gaan verder we gaan ervoor.

Dikke kus voor jou en je man.

Miep
 
ik heb het ook meegemaakt, maar ik wil je vertellen dat er dan een aanleg fout was of het kindje was niet goed misschien een hele kleine troost??veeeeeeeeeel sterkte en ik hoop dat je snel opknapt!
 
Och jeetje meis, Wat vind ik dit erg voor je. Ik had zo gehoopt dat alles goed was. Ben er helemaal stil van. Hoe was het bij de gynaecoloog. Is alles schoon of moet je gecurreteerd worden? Hou je ons op de hoogte. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.
 
Terug
Bovenaan