Nogmaals babyzwemmen

Ik weet dat er laatst ook een topic over was, maar kan hem even niet vinden.
Wat vinden jullie: wel of niet gaan babyzwemmen ondanks het verhoogde risico op astma / bronchtis??
Ik wil zooo graag, maar als je de gevaren leest, denk ik: Ja, dan toch maar niet??

Wat denken jullie? Gaan jullie babyzwemmen??

Tja, van je huis al te hygiënisch schoonhouden krijgt je kind ook grotere kans op astma en allergieën. Oftewel: als ze er gevoelig voor zijn, houd je het toch niet tegen.
Ik wacht tot Esther haar 2e prikjes gehad heeft en dan ga ik informeren of de dagen/tijden goed uitkomen i.v.m. mijn werk en Esthers voedingen. Want ik denk dat ze het helemaal super vindt! En als het jou ook echt iets voor jouw kindje lijkt, zou ik het lekker doen, hoor!!!

Groetjes,

Eveline

Hallo

Mijn dochtertje Meike is nu 9 weken en ik ga binnenkort ook weer beginnen met baby zwemmen
Heb dit op jonge leeftijd ook met mijn 1 ste dochtertje gedaan en die genoot er van ze vond het heerlijk en ik vond het ook erg leuk om zo bezig met haar te zijn
Bij de 2 de is het me maar heel even gelukt ivm oppas voor mijn dochtertje en dat vond ik wel jammer
Als je mijn kindjes nu ziet mijn dochtertje is nergens bang van geniet echt van water en mijn zoontje is wel erg voorzichtig echt een verschil
Dus ik ga weer beginnen

Groetjes Monique

hoi,
Hoe zit het eigenlijk met het Chloor in het water? Want dat lijkt me juist niet echt goed voor ze. Maar daar lees je nooit wat over.
Ik ga zelf trouwens nog niet met mijn dochter naar het zwembad. Ik vind als ze een half jaar is vroeg zat.

Groetjes Mickey

Hallo,

het chloor in het zwembad water zou een verhoogde kans geven op atsma, maar in sommige baden hier in brabant houden ze het water op een andere manier schoon waardoor je toch kunt gaan baby zwemmen.
ik heb ook gehoord dat je tot 3 maanden moet wachtenm ivm de chloor!

Anneke

Hoi. Ik weet van meiden hier op het forum (weet alleen niet welke maand) dat je het beste kunt wachten tot 5 maanden. Die meiden werkte allebei  bij een zwembad vandaar.
Ik wacht dus tot de 5 maanden.
Groetjes Mikkie.

Ik ben met de oudste voor het eerst gaan zwemmen met 4 maanden, daarvoor vond ik het sowieso veel te koud dat water dus met Naomi ga ik ook niet eerder dan dat....

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan