NOGMAALS! ervaringen ovulatietesten van sensitest.nl

Ik heb de vraag al eerder gesteld maar wil het toch nog een keer vragen;
Wie of wie heeft er ervaring met de ovulatietesten van sensitest.nl

Ik overweeg zo'n voordeelpakket te kopen van 24 testen en 3 zwangerschapstesten maar twijfel heel sterk. Werkt dit echt in de praktijk?

Graag jullie ervaringen en eerlijke mening!

Groetjes Marieke
Mama van een zoontje van bijna 16 maand en sterk verlangend naar een tweede......

Ik heb zelf ook zo'n voordeelpakket gebruikt, niet duur en discreet over de post. Ik heb ze gebruikt en ze gaven direct aan dat ik een eisprong had. Echter, nadat ik dat voor de tweede keer had gedaan en deze weer positief was, terwijl het eigenlijk nog niet zover kon zijn (mijn eisprong dan), begon er bij ons opeens een lichtje te branden dat ik wel eens zwanger kon zijn (ik had ook nog eens keer een groeiend buikje en moe, moe, moe). Zodoende een zwangerschaptest van Sensitest gedaan en die gaf direct duidelijkheid.. ik ben zwanger! Super natuulijk, maar ik vond het wel raar... Voor de zekerheid nog eentje van clearblue gedaan, maar ook die gaf Zwanger aan.
Ik heb hier eerder nog een topic over geopend en het blijkt dat er eenzelfde hormoon met het vrijkomen van je eisprong als met een zwangerschap kan zitten.
Maar verder lees ik wel goede verhalen over de sensitest.
Succes in ieder geval!

Mamajo (moeder van 15 maanden oude dochter en 11,5 week zwanger van de tweede)

Ik heb afgelopen maand voor het eerst zo'n voordeelpakket besteld. Mijn ervaringen ermee zijn prima. Ik heb m'n ei gevonden (later als verwacht). Helaas heb ik de zwangerschapstest zelf nog niet nodig gehad dus daar heb ik nog geen ervaring mee.
Er zijn 2 soorten pakketten als ik me goed herinner. Het goedkoopste is er een met ovulatietesten en zwangerschapstesten die je in je urine moet dopen, dus eerst opvangen. Als je dat niet prettig vind, zal je de duurdere midstream variant moeten aanschaffen.
Gebruiksaanwijzing is duidelijk en helder en het resultaat is makkelijk af te lezen.

Hoi ma_rieke

Ik kan alleen maar positief zijn over die testen.
Ik heb gister een extra pakket ovutesten besteld (de andere waren alweer op).
Helaas heb ik de zwangerschapstest nog niet hoeven te gebruiken.
Ik zou zeggen, doen, ze zijn goedkoop, handig (ik had ook de dipstick) en ze worden in een gewone witte envelop toegestuurd. Perfect dus.
Succes met testen...

Natalie

Hallo,

toen ik voor de 4e keer ongesteld was geworden heb ik ook de ovutesten van sensitest gekocht en ik vind het super. Ik teste 2 keer per dag om zo goed mogelijk mijn LH-piek vast te stellen en ik was verrast. Ik dacht namelijk dat mijn ei later kwam maar door die testen hebben we goed geklust en ik ben dus zwanger, heb dus nog testen over.....

Succes ermee,

Groetjes Lotje

Hoi Meiden,

Ook ik gebruik de ovulatietesten van Sensitest (dipstick). Ik heb een vraagje aan jullie. Jullie geven allen aan dat ze werken, maar hebben jullie ook een duidelijke tweede streep? Bij mij blijft het bij een lichte streep. Ik snap er niks van. Test dagelijks zie steeds een lichte streep die maar niet donkerder wil worden. Zit nu al op dag 17 na NOD. Doe ik iets verkeerds? Bij een zwangerschapstest is een tweede lichte streep een teken dat je zwanger bent, maar dit zal waarschijnlijk niet op eenzelfde wijze werken bij de ovulatietest. Ik wil graag jullie ervaringen horen.

Gr. Angie75

Terug
Bovenaan