nogmaals mijn vraag

Hallo meiden,
vraagje..
Kan het echt niet zo zijn dat als je een maand of 2 niet menstrueert dat er dan geen eisprong kan plaats vinden?

En als je onregelmatig bent komt het dan vaak voor dat je vaak een eisprong overslaat?

Alvast thanks voor jullie antwoorden!!
grtjes
diana

en anoniempje... a.u.b geen beidehand opmerking of reageer liever niet
 
Hoi Diana,
Mijn gyneacoloog vertelde ooit dat als je lange tijd niet ongesteld wordt, je ook niet vruchtbaar bent.
Ik was echt erg onregelmatig (om de 4 tot 6 weken ongesteld, en soms even gewoon helemaal niet)
Maar... vruchtbaarheid is soms gyneacologen ook een raadsel. Ik ben uiteindelijk, zonder hormonen, spontaan zwanger geraakt (met een zeer vage cyclus dus!). Ik merkte dat het hierin vooral uitmaakt of je goed in je vel zit. Stress werkt volgens mij sterk vruchtbaarheids verlagend.
Ik heb het gewoon losgelaten en voila toen was ik ineens, na 3 jaar tobben, zo maar zwanger!

Groetjes en succes, janine
 
Je kunt zeker wel zwanger raken als je niet menstrueert!!!
Maar de kansen zijn minimaler. Ik ken iemand die geen schildklieren had, en nooit menstrueerde, mooi dat ze dus heel onverwachts (nooit op gerekend!) wel spontaan zwanger raakte!!
Er kan beslist dus wel een eisprong zijn maar je zult er heel moeilijk achter kunnen komen wanneer, en het zal misschien ook heel onregelmatig zijn.
 
Terug
Bovenaan