nogmaals waarschuwing glas in vruchtenmix en diksappen

Zoals al eerder vermeld werd in dit forum er zijn flessen in omloop met glas erin. Op www.siropen.nl kun je zien om welke merken (dat zijn er nogal wat) het gaat incl. een foto van het etiket.

Maar.....

Er zijn nog steeds winkels die de flessen nog gewoon in de schappen hebben staan , bij navraag bij deze winkels word er gezegd door het personeel dat er bekend is om welk batch of serie nummer het gaat en dat deze flessen in orde zouden zijn.
Bij navraag bij de farbikant van de flessen blijkt dat dit niet waar is , men weet niet in welke serie er mogelijk glassplinters zitten en men noteert graag welke filialen er nog steeds siropen in hun schappen hebben staan om contact met ze op te nemen.
Hou dus goed in de gaten welke siropen het betreft.

Groet Xanthe

Ik was zelf woensdag avond bij de Jumbo mijn boodschappen aan het doen en daar stond het toen nog in de schappen. Ik heb hier ook direct een medewerker op aangesproken die zou gaan kijken of er iets over op het intranet stond.
Ik weet dus niet wat er daarna gebeurd is en of het s'avonds uit eindelijk nog wel uit de schappen gehaald is.

Kruidvat en Trekpleister hadden het nog in de schappen staan en beweerden dus dat het bekend was om welke serie het zou gaan.

Terug
Bovenaan