NOGSTEEDS nachtmerries!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo...

Ja heel erg, maar  ik  heb  vanaf de bevalling, nog bijna geen nacht doorgeslapen. Ik word bijna iedere nacht wakker, en dan betast ik mijn vriend van top tot teen hahaha.. want dan denk ik (echt iedere nacht weer) dat hij boven op onze zoon ligt. Of dat ik zelf op hem lig, en dan zit ik ineens rechtop in bed. Echt bijna iedere nacht, soms wel een paar keer. En iedere keer moet mijn vriend weer zeggen... Jos, word wakker, er is nix aan de hand!!! Maar dan nog wil ik het maar niet geloven, het liefst loop ik dan even naar de baby kamer om te kijken of de kleine Sem echt wel in zijn ledikantje ligt, en niet helemaal bij ons onder de dekens, ergens. Het is raar, want zo vaak nemen we hem niet eens bij ons in bed... alleen als hij niet kan slapen, als hij dan in slaap is gevallen, leggen we hem meteen terug. Herkent iemand mijn probleem? Weet misschien iemand wat je er tegen kan doen?! Ik word er echt knettergek van...!

Liefs José

hoi,

Ik heb echt nog geen 1 keer gedroomd sinds mn bevalling(was in me zwangerschap wel anders)

wel naar hoor, elke nacht zo'n rare/enge droom..

hopelijk is het gauw over! sterkte

Hey Jose!

Vreselijk hoor, maar ik herken helemaal wat je zegt..
Ik hoorde Shenaya huilen, stoppen met ademen alles in mijn dromen en maar zoeken onder ons dekbed!
Bij mij nam het af doordat ik gewoon elke keer even om de hoek haar kamertje in keek..
Gelukkig ze ligt in bed.. Dat deed ik elke nacht, soms zelfs meerdere keren in de nacht..

En ineens hield het dromen op! Gelukkig! Want na 8 weken extra wakker worden in mijn bed mag ik nu eindelijk doorslapen!!

Succes!!

X Lies

Ik heb het ook nog steeds en Thijmen is bijna 10 weken!Vannacht zelfs nog.
Ik hoorde Thijmen murmelen en was in het donker in bed naar hem op zoek. Ik taste heel mijn man af, maar kon hem niet vinden. Toen ik het licht aandeed besefte ik dat hij in zijn bedje lag. Hij ligt nooit meer bij ons, alleen voor de voeding.
Ik zou ook willen dat ik ervanaf was!!

hhahaha.....

oooooooo erg he...! Nou gelukkig ben ik dus niet de enige, met dit vervelende probleem. Misschien maar is vaker om het hoekje kijken snachts, bedankt voor de tip!

Liefs José

Terug
Bovenaan