non-stop kriebels in mijn buik...herkennen jullie dit?

hoi hoi,

ik moet nog 1,5 week wachten op NOD....maar heb non-stop kriebels in mijn buik. maakt niet uit of ik aan het werken ben of thuis of wat dan ook....die kriebels zijn er!
het is een ontzettend doordringend gevoel waar ik niet omheen kan!
het is begonnen vanaf de dag van mn eisprong (dit weet ik omdat ik ovulatietesten had gebruikt).
 waar ik ook moeite mee heb is mijn 'buik inhouden'.
ik hoop dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben..zelf heb ik wel sterk het vermoeden dat het raak is maar kan nog niet testen...even geduld nog.:D

liefs E

heej babymama! dank je voor je reactie...toch lief als er iemand reageert :D
jammer dat ik nog geen duidelijke reactie van iemand heb gehad..maar ja komt misschien nog wel. (hoop ook dat het raak is)

moet er misschien ook nog bij vermelden dat mn borsten aan de onderkant een beetje pijnlijk zijn...

liefs E

Hoihoi,

Ik heb hetzelfde gehad samen met allerlei klachten. Had ook een soort van opgezette buik !!! Helaas kwamen toch de rd s ....Ik ga heel hard duimen dat het voor jou anders uitpakt ! Succes meid ....

Happy

Hoi Hoi!

Ik heb ook enorme vlinders in de buik!! Vorige week zei ik tegen mijn beste vriendin, ik heb het gevoel dat het raak is. Mijn buik is ook opgezet en kan hem inderdaad ook niet inhouden. Heb altijd een strakke buik gehad. Maar nu niet meer.
Heb alleen wel vanacht pijn in mijn buik gekregen en steekjes in de vulva. Kan ook weer betekenen dat ik toch ongi wordt. Eigenlijk is mijn NOD zaterdag, maar mijn ei was 4 dagen later dus het kan ook ineens 4 maart pas zijn. Wachten duurt zo lang dan!!!

Groetjes Maaike

Hoi hoi!!!
Een duidelijke reactie zal je waarschijnlijk niet krijgen. Bij iedereen voelt het toch anders aan. Ik had bijvoorbeeld helemaal geen klachten en was stomverbaasd dat ik positief teste.
Volgens mij kunnen je signalen dus best tekenen van een zwangerschap zijn, maar voor hetzelfde geld ook niet....
Sorry, kan je dus ook niet helpen. Maar ik duim voor je!
Groetjes, Irene

hoi hoi, laten we hopen dat het de goede gevoelens zijn. Ik heb geen vlinders of kriebels maar wel het idee van n draaimolen in mn maag al n dag of 3. heb ook af en toe last van kleine steekjes in mn onderbuik. Maar of dit wat betekend ????  Ik moet nog wachten tot 7-8 maart dan is mijn nod.   Spannend hoor....  ik duim voor ons allemaal...............  

hoi allemaal!!

gaat alles goed met jullie?
hier is het nog steeds zenuwen...want ik had niet goed gerekend dus ik had gisteren mijn NOD....en vandaag nog niet ongi! spannend hoor. ik was afgelopen weekend de kriebels kwijt...maar nu zijn ze er weer (en zere borsten) maar ik weet niet of dat goed of slecht is. ik was er afgelopen weekend van overtuigd dat ik ongesteld zou worden want ik heb wel veel buikpijn gehad en echt een ongi gevoel maar nu is het er nog steeds niet. ( terwijl we gisteren geklust hebben en dan zet de ongesteldheid meestal door) mijn cyclus is 39 dagen dus dat is wel lang maar heb ook weleens 42 dagen gehad dus die wacht ik nog of...dat is woensdag en als het dan nog niet is dan gaan we testen donderdag.
ik hoop echt dat het deze maand raak is want we willen het zooo graag en we zijn elke keer zo verdrietig als het niet zo is!!
we moeten het gewoon weer afwachten, ook al duurt het elke keer zo lang.

Terug
Bovenaan