<p>Hallo allemaal,</p><p>afgelopen vrijdag ben ik met spoed geopereerd aan een abces in mijn borst. Een borstontsteking met vage symptomen En een dokter die me niet serieus nam is de oorzaak geweest. Nu zit ik na een ziekenhuisopname thuis met een drain in mijn linker borst, 2 keer per dag spoelen door een verpleegkundige en kan ik nauwelijks voor mijn eigen dochtertje van bijna 20 weken zorgen. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend, ouders en schoonouders die me overal bij helpen. Maar ik voel me ontzettend nutteloos en ben vaak verdrietig om het hele gebeuren.</p><p>Nu ben ik dus noodgedwongen moeten stoppen met borstvoeding geven. Mijn productie is na de operatie al drastisch verlaagd en mn linker borst is er gelukkig al helemaal mee gestopt (Daar wil ik echt niet met een kolf aankomen). Ik heb mijn rechter borst tot nu toe iedere keer gekolfd als deze ‘vol’ aanvoelde. Vandaag dus maar een keer. Mijn productie wordt iedere dag minder, maar nu ben ik benieuwd hoelang het duurt voordat het helemaal stopt en kolven dus niet meer nodig is. </p>