Noodkreet: Forum voor oma's

A

Anoniem

Guest
Weet iemand hier een forum voor oma's?

Zoals jullie in het topic "Als je boos bent dan,... (vertel, vertel..)" hebben kunnen ontdekken is hier een verdwaald persoon aan het meelezen...MIJN MOEDER!! (omimaartje)
Weten jullie een geschikt onderkomen voor deze verdwaalde oma?!
Hihi, grapje mam. Lees gerust mee, maar ik ga toch lekker niet zeggen wanneer we aan een tweede beginnen!
Liefs Nelleke

Foto!!! Wij willen een foto van Oma!!!
Even voorstellen Nelleke!

Mijn moeder zal je hier niet zien hoor! Die is nog van vóór de typemachine, laat staan dat ze weet hoe een computer werkt hihihi
Maar ik vind het wel leuk hoor, een oma op het forum. We kunnen vast nog het een en ander van haar leren.....

Groetjes van Cissy

Hihi, die foto moet ze zelf maar doen. Weet niet of ze het leuk vind namelijk. Maar ze lijkt op mij (oeh, mam, dat voelt goed he!)
Liefs Nelleke

Okee, nog één keer dan. ( omdat Kian vanmiddag in óns bedje voor het eerst is gaan staan vanmiddag  )

Die foto mag best hoor, maar dit is lekker een forum van Nelleke, en daar zal ik verder afblijven.

Eigenlijk kijk ik maar heel af en toe, omdat ik jullie foto's zo vreselijk leuk vind. Toen ik kleine kindjes had bestond er geen computer, maar ik weet zeker dat ik ook zo gezellig zou meekletsen als jullie.

Jullie zijn een stel prachtmoeders, jullie kindjes boffen maar.

(En als Nelleke een tweede kindje krijgt vind ik het leuker als ik haar meteen kan knuffelen, op zo'n forum gaat dat wat moeilijk. Dat janken bedoel ik haha   )

En als het oma forum komt, dan zal ik er over nadenken. Toedeloe.......................ook oma's hebben het gewoon druk met hun werk.

Oh wat gaaf een oma op het forum
Oma Kian blijf maar lekker mee lezen en schrijven hoor, wie weet leren we nog iets.
En ehhh die foto hé.... durf het bijna niet te vragen maar ehhh
PLAATSEN!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan