Noodkreet!!!

A

Anoniem

Guest
Het is echt een ramp. Ik voel me verlaten...

Het is hier nl erg rustig en stil. Sinds de reactie van Esmé in het klaag topic (9.11) en nu (10.22) zit ruim een uur.

Waar is iedereen??

Vast allemaal strijken, wassen, stofzuigen, ramen lappen, koter eten geven, opruimen, etc etc.

Ik heb net een hele stijk weggewerkt en dacht: "kijken wat er geschreven is". Maar helemaal niks!!!

DOE ER WAT AAN DAMES!!!!

Jeske

Hoi hoi,

Het viel mij ook al op dat er zo weinig mensen zijn, of in ieder geval actief.
Ik zal eens een nieuw topic openen!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Nou ik lees ook even mee. Maar idd. er is weinig te beleven deze ochtend. Maar dat komt ook omdat het natuurlijk de laatste de laatste dag van het mooie weer zou worden vandaag.
En ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nu dus even heel snel tussen de wasjes door aan het tikken en lezen ben.

Jolanda

Internet is vaak weer gerelateert...let maar op als het straks weer met bakken uit de hemel komt is het hier weer mega druk.

...tussen de was en de strijk door bedenk ik mij ineens dat er natuurlijk een heel stel op pad zijn naar Gorinchem vandaag. Die hebben lekker weer!!!

Veel plezier!

sorry ben aan het werk (wanneer niet???) Wel in Gorinchem, vind je dat niet helemaal zielig??!! Ik had liever in het natuurpark gezeten dan op de 3e verdieping van ons kantoor!

Ben nu dus ff illegaal aan het lezen, zo weer verder met de planning, ik zit op een aantal telefoontjes te wachten.... hopelijk hebben ze goed nieuws en klopt de planning weer en kan ik weer andere dingen gaan afmaken.... bah... rot werk!

x Nanda

Of...ze zitten allemaal op de mini forumdag in Gorinchem.
Dan komen ze straks vast met heel veel topics vol met foto's!

Jeske

Terug
Bovenaan