nooit meer bloemkool!

Pff, arm kind had gisteren kramp van hier tot tokio. Kon het eerst niet plaatsen tot ik mijn dag door ging lopen. Als avondeten bloemkool gegeten, kon mijzelf voor de kop slaan...

Voorloog maar even niet meer eten dan. Broccoli schijnt er ook één te zijn, spinazie ging wel goed gelukkig! Zijn jullie nog boosdoeners tegen gekomen?

ik ben geen boosdoeners nog tegen gekomen maar ons kleintje heeft standaard tussen 18.00 -21.00 uur ong. krampjes en wil dan soms ook om de 3 kwartier aan de borst. Hysterisch huilen wat ze dan ook doet, heb geen idee wat dit is of wat we hier aan kunnen doen

Joep huilt vrij regelmatig, maar het stomme is dat ik nooit weet waarom.... misschien heeft hij wel darmkrampjes, hoe merk je dat eigenlijk? Ik let wel op wat ik eet, mijn man begint ons avondeten al behoorlijk saai te vinden, maar bloemkool heb ik vorige week nog gewoon op... zou eerlijk gezegd niet weten of hij daar last van heeft gehad, ik hoop het niet, zou me gelijk schuldig voelen ;-)

@jk87 Je zou infacol of cinababy kunnen geven.

Ik geef flesvoeding maar hier ook krampjes, ik mag er alleen niks meer voor geven omdat ons mannetje al 2 soorten medicijnen voor reflux krijgt.

@ Juutepetuutje
Als Brycen krampjes heeft dan is hij vaak met mijn beentjes aan het schoppen, en zijn buik spant dan vrij strak aan en hij heeft dan ook enorme zuigdrang.

Van het CB mogen we, omdat de bv zo goed gaat proberen om het met een speen iets te verzachten en dat lijkt nu wel te helpen. Toevallig had hij net kramp toen ze voor het intake gesprek langs kwam.

Manneke slaapt nu ook meer en langer. Helemaal de nachten gaan lekker, 1x in de late avond, 1x in de nacht en dan 'smorgens weer, steeds met 4-5 uur ertussen.

Terug
Bovenaan