Nooit ongesteld.

A

Anoniem

Guest
Om bij het begin te beginnen;
In april 2009 ben ik gestopt met de pil, hierna nooit ongesteld geweest en na ongeveer 3 maanden zwanger geraakt. Mijn dochter word as vrijdag 1 jaar.
Na de bevalling ben ik ook nooit ongesteld geweest. En sinds een aantal maanden weer aan de pil gegaan. De cerazette pil (minipil) dat is zonder stopweek.
Nu willen wij gaan proberen voor een 2e kindje. Ben vorige week gestopt met de pil en klein beetje bloedverlies gehad. Ik vind het toch wel raar allemaal want hoe weet ik nou of alles wel goed is? Na de bevalling is m'n cyclus dus nooit echt op gang gekomen. Herkend iemand dit misschien?
Ik heb geen idee wat ik nu kan verwachten.
Gr.
Marloes

Hoi Marloes ,

Wat gek dat je nooit ongesteld bent ......
Je zou denken dat je dan dus ook geen eisprong hebt toch en dus ook niet zwanger kunt raken maar dat is wel gebeurd dus heb ik echt geen idee .

Ik hoop voor je dat iemand hier een antwoord op weet .

xx

hey meis..
kijk gewoon wat je cyclus doet doormiddel van tempen en ovu testen en als je daar geen vertrouwen in hebt zou ik gewoon de huisarts bellen voor een afspraak en daar je verhaal uitleggen. hun kunnen je dan denk ik al wel gezien je verleden doorsturen naar een gyn.. die voor jou dit kan controleren enzo..

laat ons het maar weten hoe het gaat.

liefs..

Ik zou er wel even mee naar de huisarts gaan als het op nieuw niet op gang komt... lijkt me niet helemaal normaal!

Wat vreemd! Een vriendin van mij is eigenlijk ook nooit ongesteld. Ze hebben bij haar een bloedtest gedaan om te kijken wat de hormoonwaardes zijn. Deze waren goed maar echt bloed verliest ze niet. Meer bruine rommel, 1 dag! Overgewicht heeft bij haar ook invloed.

Ik zal ook ff naar de HA gaan!

xxxxxxxxxxxies mij

Zal idd naar de huisarts gaan! Een vrouw word niet voor niets ongesteld! En een testje van het een of ander kan nooit kwaad en ben jij weer gerustgesteld!

Terug
Bovenaan