Noomie22 Cindy34

A

Anoniem

Guest

Hallo dames,

Hoe is het bij jullie afgelopen? Duidelijk was dat ik bruine afscheiding had. Nu is het ook duidelijk geworden dat het de voorloper was op het ongesteld worden. Vanmorgen ben ik in alle hevigheid ongesteld geworden!

Ik hoop voor jullie dat het anders is afgelopen.

Succes,
Juffy

Hoi juffie

Ik heb net mijn tampon uitgedaan (ja sorry hoor)
en ik had nog een beetje bloed en bruinigheid. iik laat hem nu uit en ik zie wel maar volgens mij is het zo goed als over.
Normaal zou ik rond deze tijd ongi moeten worden maar ik heb geen ongi verschijnselen en ook geen zwanger verschijnselen dus ik weet nog niets. ik kijk het weekend even af en dat doe ik denk even een testje, voor de zekerheid.

Bedankt voor je belangstelling!

Als ik meer weet horen jullie het meteen

Ps; wat rot dat jij weer ongi bent! nou misschien ga ik ook wel weer mee naar de volgende ronde..

Groetjes noomie22

hoi meiden,
ik denk dat het bij mij ook een voorloper is van de ongi.Ik heb nu een bloederige slijmsliert gezien en een bloedvlok in mijn urine.
Dus ik denk dat ik het morgen wel ga worden.Ik had nog een stille hoop op een innesteling.Maar vorige maand begon mijn ongi precies zo.

Lief van je dat je wilde weten hoe het met ons was.Ik vind het altijd superleuk als ik ineens mijn naam zie staan in een oproepje haha.

Jammer dat jij al ongi bent,valt altijd weer tegen he?Weer dat hele proces!Mijn respect voor die meiden die er eeuwen over doen groeit en groeit maar.Ik vind het echt knap hoor.

liefs van cindy

Terug
Bovenaan