@noompje

Ja je zou extra veel plassen omdat ik niet mee kon doen hahaha

Ik ben heel moe en mijn rug doet steeds pijn. Verder lekker weer last van pukkels....echt balen hahaha.
Ik heb nu al last van dingen waar ik bij Feline op het einde pas last van had. Ja Feline is echt een liefie!  Vanmorgen voor het eerst wezen zwemmen, was echt geweldig, ze vond het heel erg leuk.
En hoe is het met jouw kwalen en met je meisje?

liefs Maris

He Maris

Ja, dat klopt dat ik dat tegen je heb gezegt, wist niet of je dat in het andere tropic tegen mij bedoelde vandaar.
Maar ik heb me het ongans geplast voor jou!!!!!hahahahaha

Vervelend dat je zo last van je rug hebt, heb je het er al met je VK over gehad, want kijk uit meid je hebt maar een rug en daar moet je nog heeeeeel lang mee doen. Misschien dat je een paar keer naar de fysio kan en dat deze je een aantal oefeningen mee kan geven zodat het beperkt blijft.
Luister goed naar je lichaam he!!
Pukkels............wijst toch echt naar een meisje hahahahaha zegt men dan he!!!!
Willen jullie het graag weten bij de 20 weken echo?

Heerlijk he zwemmen met zo'n kleintje, wij doen het regelmatig en ook Maud vind het heerlijk.
Wat worden onze kleintjes toch leuk he!!!!
Vond dat hele kleine erg vertederend en had een hoog knuffelgehalte maar dit is toch ook een zeer leuke leeftijd vind ik.

Loopt Feline al een beetje?
Maud loopt al een maand of 2, is ook weer een erg leuke leeftijd, maar moet wel toegeven dat je er nu echt continu achteraan aan het vangen bent. Ze is echt aan het ondekken.
Vind het nog erg fijn dat Maud nog graag in de box speelt zodat ik echt even de handen vrij hebt.

Met mij gaat het goed, moet ook toegeven dat mijn rug nu ook begint op te spelen, ik werk als verpleegkundige en het werk is best zwaar dus voel op het eind van de dienst behoorlijk mijn rug.
Heb deze week besloten de komende tijd geen nachtdiensten te draaien want dat viel me ook erg tegen.
Verder ook behoorlijk droge hoofdhuid dus..........misschien ook wel een meid. hahahaha we wachten rustig af.

Fijne zondag en we spreken elkaar weer.

Liefs naomi

Hoi Naomi,

Ik moet 21 oktober weer naar de VK. Dus ik vraag dan even wat ik kan doen. Ik had al tips gekregen dat ik elke 10 minuten een andere houding aan moet nemen. Dus dat probeer ik nu.
Mijn gevoel zegt een jongetje maar die pukkels zeggen een meisje hahaha Ik denk wel dat we het willen weten. ik twijfel af en toe nog wel.

We gaan echt vaker zwemmen, Feline vond het zo leuk! En wij ook hoor!
Ik vind het steeds leuker worden met kletsen enzo. En dat knuffelige heeft Feline af en toe nog wel, dus dan nemen we het ervan.

Feline heeft vandaag los gestaan en 2 stapjes gezet! Echt zo leuk!
Dus binnenkort kan ik met mijn dikke buik achter haar aan rennen.....
Feline speelt nooit meer in de box, ik neem haar nu altijd mee naar boven, voor nood doe ik het wel, maar eigenlijk staat de box er voor niks sinds een paar weken.

Irritant dat je ook last van je rug hebt.... En droge huid, vast een meisje hahaha.
Willen jullie het straks weten bij de 20 weken echo? En hebben jullie een voorkeur?

liefs Maris

He maris

Ik had het op hyves ook al vermeld, maar je hebt echt een ontzettend mooi meisje!!
Mooie foto's ook!!

Leuk om met die kleintjes te zwemmen, vind het nu alleen een beetje vervelend met een steeds dikkere buik.
Heb altijd een bikini aan maar ga eerdaags maar eens naar prenatal om een badpak te kopen, want ik vind persoonlijk een dikke buik in bikini niet zo mooi.

Doe het maar rustig aan met je rug hoor!! Je hebt er niks aan dat je straks als het nog zwaarder wordt je niks meer kunt.

Wat ontzettend leuk dat Feline een beetje gaat lopen, zo'n leuke fase ook weer. En inderdaad dat kletsen is ook erg leuk.
Ik moet zeggen dat Maud al best veel woordjes kent en kan goed duidelijk maken wat ze wilt, hahahahhaha.
Op het CB waren ze verrast dat ze zo snel is met alles, ze is erg snel met haar lichaamlijke ontwikkeling maar kletsen kon ze ook al goed. Meestal zie je een van beide. Maar mij zegt het helemaal niks, ik vind gewoon elk kind ontwikkeld zich op hun eigen tempo, toch?
Misschien is ons volgende kindje wel heeeeeeeel traag, ach we zullen zien.
Maakt niks uit.

Heb je nog plannen voor deze week? Ga je nog leuke dingen doen?

Ik heb heerlijk een weekje vrij, maar staat eigenlijk alweer volgepland met afspraakjes met vriendinnen.
Moet van de week ook nog eventjes naar de stad, kleren kopen voor Maud (want ze groeid me steeds uit de kleren) dus lekker winkelen.
Het weekend wordt mooi weer, dus dan springen we weer lekker op de fiets en gaan we een stukje fietsen.

Nou een fijne avond voor jullie!!
Slaapt Feline wel goed?

Tot snel

Liefs Naomi

Dank je wel!   De foto's zijn zo mooi omdat we vorig jaar voor ze geboren werd in een achterlijk dure camera hebben geinvesteerd.
Nu vind ik het ook heel leuk om te fotograferen en hebben we ook al meer dan 2000 foto's .....
Ik heb van mijn vorige zwangerschap een hangbuik   over gehouden en heel veel striae, dus ik ga niet meer in bikini (nou ja op de boot wel, dat durf ik wel....)
En ik heb in de uitverkoop voor 17,50 een badpak gekocht bij prenatal.

Ik doe nu redelijk rustig aan, vandaag naar de markt gelopen en huis schoongemaakt en wassen gedraaid en vanavond lekker niks!!

Feline vind het nog steeds eng hoor, maar ze stapt nu ook over enzo. Erg leuk!
En ze kent ook aardig wat woordjes, maar ze zegt de laatste week alleen maar papa hahahha
Goed dat Maud zo snel is met alles! En inderdaad ieder doet het op zijn eigen tempo, en ze kunnen nog lang genoeg lopen en kletsen hahaha
Straks loopt de volgende pas met 2 jaar hihi, een nichtje van mijn man liep zo laat pas.
En op het cb maakte ze zich heel druk daarover.
Ik ben vandaag heerlijk naar de markt gelopen en het centrum. Daarna broodje verse paling gegeten en huis opgeruimd en wassen gedraaid.
Morgen boodschappen doen en strijken. En we gaan de boot leegruimen en winterklaar maken.
En zondag zwemmen en naar opa en oma en natuurlijk beginnen met zolder leegruimen en alles netjes achter de schotten zetten. En de babykamer gaan we langzamerhand mee beginnen.

Heb je volgende week vrij? Lekker hoor!
Feline slaapt redelijk goed. Toevallig woensdag op donderdag om 3 uur 's nachts wakker.... Echt irritant.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan