Noor eet brood!

Ik heb de oplossing gevonden! Ze eet het van een lepeltje!

Mijn gastouder zei gisteren dat ze het stukje brood steeds op een lange vinger plakte zodat Noor het zelf kon eten. Ik had al bedacht dat ik maar eens een plastic vorkje zou gaan kopen en het daar mee proberen. Die heb ik nog niet gekocht dus probeerde ik het net met een lepel en dat doet ze dus wel!

Nu maar even een vorkje kopen en hopen dat ze dat ook doet!

Hoi Nathalie, lekker dat je erachter kom hoe ze het wil eten. Het is soms best uitvogelen geblazen.
Onze meid heeft ook een sterke eigen wil. Ze wil wel droog brood uit het knuistje, maar zodra we er iets op smeren hoeft ze het niet meer. Ik ben allang blij dat ze dan droog brood eet, i.p.v. niets. Ik hou het papje, fruithapje en groentehapje er ook nog in. Wel alles van lepel en melk wil ze perse uit de fles (ben net gestopt met bv), maar water en roosvicee wil ze perse alleen uit een echte beker. Loopt alleen nog veel langs haha.
Succes!

Inderdaad, klein prinsesje!
Nou ja, als deze 'tafelmanieren' trend doorzet, scheelt jou weer een hoop opvoeden straks ;-)

Hier is het: hoe groter de kliederbende des te leuker...

X
Evje

Haha, Noor de diva! Inderdaad!

Enne Evje, over 2 jaar eet ze gewoon mee in een sterren restaurant!

Maar die kliederboel daar houdt ze ook wel van hoor! Ze is er gisteren achter gekomen dat als je een lange vinger helemaal nat sopt je er dan mee kan 'vingerverven' vooral de wipstoel en jezelf is erg leuk om te doen!

Terug
Bovenaan