Noor

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Er is hier vast wel iemand die mij kan vertellen wat ik mij bij een innestellingsbloeding moet voorstellen. Lijkt het op ongesteldheid, dus "veel" bloed, of zijn het een paar drupjes? Ik moet volgende week dinsdag ongesteldheid worden maar had vanmiddag wat bloed (echt heel weinig) bij het afvegen op een wcpapiertje zitten. Alvast bedankt, groetjes Noor

Hallo Noor,

Ik kom van het April forum en zag je vraag staan en ik wilde hierop reageren omdat ik zelf een innestelingsbloeding heb gehad.
Bij mij duurde die ongeveer een uurtje of 2.....
Gewoon helder bloed. Maar dit is bij iedereen verschillend. er zijn mensen die het niet hebben en anderen wel. Het is het vruchtje dat zich tegen de baarmoederwand vastzet en dat kan gepaard gaan met een lichte bloeding. Wij hebben er grapjes overgemaakt (nadien) dat het met 100km per uur tegen die wand aan is gevlogen en er niet meer los van komt. Maar wat je hebt kan een innestelingsbloeding zijn geweest. Het kan ook een wondje zijn....echt zekerheid heb je pas als je ONGI weg blijft en de test positief is.
Heel veel succes en ik hoop voor jjou dat het een innesteling was, groetjes San

Hoi San,

Bedankt voor je reactie. Jij in ieder geval hartstikke gefeliciteerd! Geniet er van. Zelf heb ik een beetje het gevoel dat het een wondje is, het was zo weinig. Maar goed, je weet het niet...

Terug
Bovenaan