NOOR

Fijn om te horen dat de 3e iui goed gegaan is. En nu moet je maar weer afwachten...Mag je nu verder straks met de 4e iui als het niet gelukt is? (daar gaan natuurlijk niet vanuit)

Helaas ben ik weer ongi geworden. Soms geloof ik dat het nooit ga lukken. Volgende week donderdag krijgen we de doorslaggevende uitslag van het zaadonderzoek. Ben zo benieuwd.

Ik ben blij dat het eind vd week eindelijk mooi weer wordt in Nederland, dan worden we allemaal wat vrolijker!!

Succes met wachten Noor!!

liefs
M

Hai,
Jammer dat je ongesteld bent geworden. De hoop blijft er toch gewoon iedere maand en je weet maar nooit! Fijn dat voor jou ook de dag steeds dichterbij komt met meer duidelijkheid. Ik hoop zo dat het IUI wordt!!!!!!!!!
Ikzelf heb eigenlijk het gevoel dat de 3e ook mislukt is. Stom he, maar ik heb gewoon geen vertrouwen in IUI, intuitie? Tenminste niet op de manier waarop het nu gaat. Als het nu 3x mislukt blijkt te zijn wil ik er eigenlijk mee stoppen en vragen of we naar de VU kunnen voor ivf of icsi. Als we in ieder geval maar op een wachtlijst terecht komen, dan ben ik al tevreden. Ik heb op een andere forum een paar dagen geleden een vraag gesteld en daar zeiden ze dat IUI zonder gebruik van hormonen helemaal geen zin heeft! Nou ja zeg. De reden daarvan is dat ook al worden de zaadjes hoger ingebracht, zedaarna toch nog een heel eind moeten zwemmen en als ze dat in het verleden niet hebben gekunt, waarom nu dan wel. Als je hormonen gebruikt rijpen er meer eitjes zodat je dus dubbele kans op raak hebt. Een ding staat vast voor mij, geen 4e poging zonder hormonen of andere hulpmiddelen. Ik lees hier verhalen van meiden die precies weten hoe het er voor staat met hun eieren en dat wil ik ook.
Maar goed, nog een week wachten, dan weten we zeker of het mislukt is. Ik heb mezelf net verwend met een veel te duur shirtje en een nieuwe bikini. Heerlijk! Heb jij nog iets leuks te vertellen? Ben je trouwens alweer gewend in Nederland?
groetjes Noortje

Terug
Bovenaan