Noor

hi,
Hoe staat het met je nod????

De mijne is volgende week zaterdag.

Ik las dat jij altijd 12 dagen na je ei al ongi wordt? Dat heb ik ook, de meeste vrouwen hebben de nod pas na 14 dagen. Ik vind het altijd zo snel.

En heb je gister nog een leuke verjaardag gehad? Nog leuke kadootjes gehad?

gr
M

Hoi,
Moet je niet werken......... ahum. Zit alleen op mijn kamer dus geen collega's die mij kunnen betrappen dus ga lekker internetten. Erg he.
Weet je hoe het zit? Ik ben vrijdag 1 juli ongesteld geworden dus als ik dan 29 dagen ga tellen kom ik op vandaag als nod dag. Normaal is mijn cyclus zo'n 29 dagen. Maar als het goed is heb ik maandag de 18e mijn eisprong gehad , dag van de IUI en als ik daar 14 dagen bij optel kom ik bij a.s. zondag ongesteld worden. Dus het zou een dezer dagen moeten gebeuren. En nu ik het erover heb krijg ik een ongesteldheidsgevoel. Bah.
Mijn verjaardag was heel leuk. Gewoon heel ok met de mensen die eigenlijk wel het belangrijkste in mijn leven zijn! Mijn zusje heeft een dakpan beschildert voor ons nieuwe huis, zeg maar een moderne versie van die tuttige pannen die je wel eens ziet hangen, echt heel gaaf. En van mijn vriend een hele mooie bos bloemen gehad.
Goed te horen dat jullie nog steeds gewoon doorproberen. Je weet het niet he... Ik ben benieuwd wat jij van het programma vind. Ik weet wel dat ik mijn vriend nu best wel waardeer als ik sommige van die mannen hoor praten, vooral die boer. Maar ik zal je niet beinvloeden.
Nog plannen voor het weekend?

Als er iemand illegaal op internet zit tijdens het werk dan ben jij het wel! hahaha
Toevallig was ik dit x thuis, ik ben vrijdagmiddag altijd vrij(-: Valt weer mee he!

Ik hoop voor je dat je niet ongi wordt, een vriendin van miji heeft ook haar nod dit weekend, dus dubbel zo spannend.
Wij moeten volgende week weer naar het ziekenhuis, dan krijgen we als het goed is de medicijnen mee.
Verder is mijn man nu naar een voetbalwedstrijd. normaal gaat hij nooit naar een voetbalwedstrijd maar dit is ajax tegen arsenal en vrienden hadden hem meegevraagd. Prima, zolang ik maar niet mee hoef.

Verder hebben we voor ons doen weinig plannen dit weekend. Morgen heerlijk uitslapen. Mijn man moet weer studeren dus ik ga of in de tuin zitten of boek lezen oid.
Zondag gaan we naar mijn zwager, die is maandag jarig. Die woont helemaal in limburg!! Maar wel heel gezellig om te gaan, moet alleen nog een kado bedenken...

Je verjaardag klonk heel relax! Ik heb mijn verjaardag 2 weken geleden gevierd! We hebben een bbq feest gegeven voor ons beide verjaardagen een cateringsbedrijf ingehuurd. Echt decadent, maar het was gezellig!! En met mijn verjaardag (over 3,5 maand..) ga ik iets leuks doen met mijn man!! Lekker relax.

Ga jij nog iets leuks doen dit weekend? Ze hebben slecht weer voorspeld, balen! Ik had graag naar beachpop gegaan zondag maar het gaat de hele dag regenen(dat hadden ze voor vandaag ook gezegd maar ik heb de hele middag in de tuin gelegen)

Een hele fijn weekend toegewenst! ik ga nog ff kijken of er nog vrienden of familie op skype zitten, gezellig!

Doei!
Marielle

Hoi!
Sorry van mijn valse beschuldigingen! Je had helemaal gelijk, ik zat gewoon helemaal niks te doen op mijn werk.... Het is nu ook best wel rustig en als mijn collega's dan ook nog eens foetsie zijn en internet staat voor mijn neus dan ben ik zo afgeleid.
Ik ga het morgen goed proberen te maken... Was je weekend leuk? Hopelijk was het beter weer in Limburg. Vreselijk niet, vandaag? Regen regen en nog eens regen. Vanmiddag zijn we om vier uur naar de film gegaan, Sjake en de chocoladefabriek. Erg grappig. En daarne hebben we bij een Japans restaurant gegeten, superlekker. Vooral die rauwe vis, mmmmmm. Ik ben dus wel ongesteld geworden maar dat had ik toch min of meer al verwacht dus ben niet echt depri. Ik ben ervan overtuigd dat het met IVF wel gaat lukken. We hebben het geprobeerd maar het werkt niet. Wij denken wel dat ze de afgelopen keren steeds te laat zijn geweest met insemineren. De komende twee maanden gaan we het weer lekker op eigen kracht proberen... Wel zonder ovulatietesten want daar werd ik op het laatst ook helemaal ziek van. Die gebruik ik echt NOOIT meer.
Wel sneu voor beachpop, mijn schoonzus is er naar toe. Je verwacht toch dat het op 31 juli gewoon zonnig en warm weer is? Gaan jullie trouwens nog weg deze zomer?
Wat studeert jou man trouwens? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik ben erg benieuwd hoe het de komende week gaat, met jou en de medicijnen. Hier heb je nou al zo lang naar uitgekeken en opeens wordt het tastbaar! wow! Hou me wel op de hoogte hoor!
groetjes! Ik ga nog even lekker tv kijken en niks doen.......

Nu mag je me wel beschuldigen want nu zit ik wel op mijn werk...Maar ik zit al maanden alleen en dat is zo ongezellig. Vanaf morgen komt er eindelijk een collega op mijn kamer!
Het weer was gister in heel Nerderland slecht! Vreselijk! Het was leuk geweest als we buiten hadden kunnen zitten maar desondanks was het gezellig! En zatedag en vrijdagmiddag heb ik wel in de tuin kunnen zitten!
Is Sjake niet een kinderfilm???
Japans is lekker maar ook heel duur!

Waarom wordt je ziek van ovulatietesten? Ik vind ze echt ideaal! En daarnaast is het straks wel handig als je de ivf gaat plannen. Ik weet nu al een week wanneer ik ongi ga worden en dan kan ik beter plannen wanneer we beginnen met ivf. Want als ik vrijdag ongi wordt dan is mijn volgende ongi 23 tot 26 later en dan beginnen we met ivf!!
Eigenlijk ben ik wel blij dat we geen iui gedaan hebben. De dokter zei al dat als je minder dan 5 miljoen hebt de kans erg klein is dat het lukt en ze wil ons niet valse hoop geven. Natuurlijk kan je het geluk hebben maar als het niet lukt dan ben je 6 teleurstellingen en 6 maanden verder..
Jullie hebben nu nog 1 kans, toch??

Mijn man studeert bedrijfskunde aan de vu. Hij heeft in het verleden al werktuigbouwkunde gedaan aan de tue dus hij vind dit niet moeilijk. December is hij eindelijk klaar. Heeft hij meer tijd voor mij!!

Ik weet niet zeker hoor of we echt de medicijnen donderdag meekrijgen en wat we verder gaan doen. We zien het wel! Het zijn alleen wel van die achterlijke tijden: 12 uur!! Sommige mensen moeten gewoon werken!

Wij hadden ook naar beachpop gewild als we niet naar limburg hadden gegaan maar door het weer waren we zowiezo niet gegaan!! Heeft je zusje het gezellig gehad?

Ik ga werken...

doei!
M

Hoi,
Fijn he, werken... Ik kon vanochtend erg moeilijk mijn bed uit komen. Lag zoooo lekker!
Maar goed, het moet. Het zou best kunnen dat ze in de VU hadden gezegd als wij eerder voor IVF hadden willen gaan zonder IUI, ga het eerst maar met IUI proberen. Omdat het zaad van mijn vriend daar tenslotte ook is getest en goed bevonden voor IUI. Ze beginnen niet zomaar met IVF. En ik zie het maar als extra kansen. Hoe klein dan ook. Zoals ik ergens anders ook schrijf. Ik voel aan mijn water dat het met IVF gaat lukken. Ik vind het wel erg fijn dat we nu even niks hebben zodat we in september met frisse moed weer verder gaan. Dus nu even geen prikken en rothormonen meer.
En die paar maanden vind ik echt niet erg omdat we er toch heel dichtbij zijn.
Over die ovulatietesten. Ik vind het wel makkelijk maar heb er gewoon geen goede herinneringen aan, dan is ie positief en MOET je de avond en de avond erna weer aan de slag. En met dat moeten heb ik nu echt even gehad. Mijn cylcus is zo regelmatig en door die iui's met hormonen waar ik om de paar dagen echo's kreeg heb ik toch weer wat meer inzicht gekregen wanneer het moet gebeuren. Dus wij doen het gewoon weer lekker op de gok. Heerlijk!
Misschien komt het toch omdat we 5 maanden achter elkaar met die IUI bezig zijn geweest en ik merkte toch dat dat wel een zekere invloed op je heeft. Dus die pauze is wel even ok.
Genoeg over mezelf. Het wordt wel weer eens tijd dat hier weer iemand zwanger raakt, vind je niet? Beetje positieve energie!

Ik vind ovulatietesten heerlijk want wij doen het dan alleen die avond verplicht en verder niet. Als ik niet test dan ga ik naar mijn lichaam luisteren en denk ik dat de ei bijna komt en dan wil ik het toch op het juiste moment doen. Of ik nu wel of niet een test doe ik voel mijn ei toch!

Terug
Bovenaan