Als er iemand illegaal op internet zit tijdens het werk dan ben jij het wel! hahaha
Toevallig was ik dit x thuis, ik ben vrijdagmiddag altijd vrij(-: Valt weer mee he!
Ik hoop voor je dat je niet ongi wordt, een vriendin van miji heeft ook haar nod dit weekend, dus dubbel zo spannend.
Wij moeten volgende week weer naar het ziekenhuis, dan krijgen we als het goed is de medicijnen mee.
Verder is mijn man nu naar een voetbalwedstrijd. normaal gaat hij nooit naar een voetbalwedstrijd maar dit is ajax tegen arsenal en vrienden hadden hem meegevraagd. Prima, zolang ik maar niet mee hoef.
Verder hebben we voor ons doen weinig plannen dit weekend. Morgen heerlijk uitslapen. Mijn man moet weer studeren dus ik ga of in de tuin zitten of boek lezen oid.
Zondag gaan we naar mijn zwager, die is maandag jarig. Die woont helemaal in limburg!! Maar wel heel gezellig om te gaan, moet alleen nog een kado bedenken...
Je verjaardag klonk heel relax! Ik heb mijn verjaardag 2 weken geleden gevierd! We hebben een bbq feest gegeven voor ons beide verjaardagen een cateringsbedrijf ingehuurd. Echt decadent, maar het was gezellig!! En met mijn verjaardag (over 3,5 maand..) ga ik iets leuks doen met mijn man!! Lekker relax.
Ga jij nog iets leuks doen dit weekend? Ze hebben slecht weer voorspeld, balen! Ik had graag naar beachpop gegaan zondag maar het gaat de hele dag regenen(dat hadden ze voor vandaag ook gezegd maar ik heb de hele middag in de tuin gelegen)
Een hele fijn weekend toegewenst! ik ga nog ff kijken of er nog vrienden of familie op skype zitten, gezellig!
Doei!
Marielle