@ Noor

Hoi Noor,

Ja, mijn echte naam is ook Elise ;) hahahaha.

Dan hebben wij vandaag hetzelfde zonnetje gezien!
Ik werk in Eindhoven maar woon in Nuenen.

Waar werk jij dan als je met de trein moet?

Mijn man brengt mij s'morgens gelukkig naar het werk maar ik ga met de bus terug. Moet overstappen op het station.(werk in Woensel)

Maaaaar... in september heb ik ook een auto. Dan gaat Merel naar school en kan het gewoonweg niet anders.
Dan is met de bus heen teveel reistijd.
Wat zal dat een verademing zijn.
Kan ik ook een keertje lekker weg met de auto!

Groetjes Elise.

Hoi Elise,

Wat lekker straks een auto! Wij zitten ook nog te bedenken hoe we het gaan doen als Skip naar school gaat.... en dan vooral in de ochtend. Dan is mijn vriend de enige die hem kan brengen want ik moet om 7.30 uur in de bus zitten. Na school gaat hij naar de BSO (maar goed ook, want hij is om 14.30 uur elke dag uit.... de school heeft een continurooster). De andere dagen ben ik thuis dus dan geen problemen.
Ik werk in Helmond op een school, nu op een nevenvestiging in Deurne trouwens, maar het hoofdgebouw zit in Helmond.
Op zich bevalt het openbaar vervoer me goed, maar het is wel net wat jij zegt.... de reistijd maakt het soms lastig met halen en brengen van kinderen (dat doet mijn vriend dus ook altijd...).
Gisteren wandelden we lekker in de zon en uit de wind en toen was het echt al lekker warm zo in het zonnetje.... de kinderen genoten ook na al die dagen slecht weer. Bo is daarna nog ruim een uur buiten geweest om te spelen in de zandbak ;)

Groetjes, Noor

Hier was het dus hetzelfde probleem, de ochtend!

Ik begin nu om 8 uur smorgens.
We brengen de kinderen om half 8 naar het kdv en dan snel doorrijden, dan ben ik om 10 v 8 op het werk.
Mijn man rijd dan door en is een kwartier later op zijn werk.

Als Merel naar school gaat, begint deze om half 9. Gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik straks om 9 uur kan beginnen, maar dan moet ik wel een auto. Ik kan niet in een half uur met het openbaar vervoer op mijn werk zijn.

Mijn man brengt dan Thomas naar het kdv en ik Merel naar school.
Ik werk dan 2 dagen tot 5 uur, en kan Merel ophalen bij de BSO.
En 1 dag werk ik tot 2 uur, dan kan ik haar gewoon van school halen, die is tot kwart over 3.

Ik kan niet wachten want met de auto ben ik in een kwartiertje thuis, met de bus doe ik er een uur over!

En mijn werk staat vlakbij een school..dan kun je je wel voorstellen dat ik steeds in een bomvolle bus sta met al die scholieren. Dat heb ik ook zo gehad!

Helmond en Deurne ken ik natuurlijk wel.
Dan ben je ook wel eventjes onderweg..

Kom je ook oorspronkelijk uit Eindhoven?

Hé hallo, ik breek even in, want ik heb gisteren in dezelfde zon gelopen als jullie.
Ik woon nl in Veldhoven.
Het weer was gisteren echte een verademing. Ik moet zeggen dat ik ook echt wel toe ben aan de lente. Ik ben het inpakken van de kinderen met muts, sjaal, handschoenen etc wel zat. En als ik alle zomerse kleren in de winkels zie, dan kan ik niet wachten.

X Jeske

Oh wat leuk Jeske. Wij hebben ook in Veldhoven gewoond! In het Citycentrum boven de winkels, dit was overigens voor het kindertijdperk ;) We wonen nu in Meerhoven.
We komen vaak in Veldhoven, veel familie van mijn vriend woont er namelijk.
Vandaag was het trouwens ook lekker weer... niet echt zonnig maar de temp. was echt lekker! Ja, ik ben met weinig tevreden haha.

@ Elise, ik kom oorspronkelijk uit Best, dus ook dichtbij Eindhoven.

Ga hier even wat doen... de kinderen komen zo thuis!
Liefs, Noor

Hé Noor.

Het Citycentrum, daar kom ik (bijna) iedere dag. Ik woon er vlak bij. Heel veel samenwonende stellen wonen er boven de winkels.
Grappig hè, wat is de wereld toch klein!
En Meerhoven, dat weet ik uiteraard te liggen, hihi (al is het wel een grote wijk aan het worden hoor)

X Jeske

Terug
Bovenaan