Noortje en Kimpansee

A

Anoniem

Guest
Deze week krijgen we alledrie onze uitslag, spannend!
Ik hoop dat we alledrie een goed bericht krijgen!! Met dit berichtje wil ik jullie een hart onder de riem steken en jullie laten weten dat ik ook aan jullie denk!

Veel liefs
Marielle

Hoi Marielle,

Ik heb al een aantal keren op je berichtje gereageerd maar zag het later nergens meer terug... Weet dus niet of je het gelezen hebt. Tja, nog 2 nachtjes slapen en dan weten wij het. Ik denk dat ik woensdagochtend in de wachtkamer wel supergestrest zal zijn. Ik wilde nog aan jou vragen of jullie het al van tevoren wisten van de spatader van je vriend of dat jullie er door doktersonderzoek achter zijn gekomen. Is er bij jullie wel kans dat je "gewoon" zwanger raakt? Ik zal echt voor je duimen vrijdag! groetjes Noortje

Net een heel verhaal getypt en nergens meer terug te vinden, echt heel vervelend!

hee marielle!

ja, wij krijgen morgen onze uitslagen!!! morgenvroeg nog ff een onderzoek (echo van de prostaat) en de rest van de onderzoeken heeft mijn vent al gehad.....nu hopen dat met name de uitslag van het zaad deze keer beter is dan 0,0!!!

wanneer krijg jij de uitslagen???
en ik weet niet wie noortje is, maar als we in het zelfde schuitje zitten wil ik haar zeker leren kennen, dus noortje, als je dit leest laat je ff wat van je horen!!

xx kimpansee

jullie ook heeeeel veeeel succes dames!!

xx

Terug
Bovenaan