Noortje en kimpansee

Hoe was jullie uitslag???
Wij moeten nog 2 dagen wachten voordat wij wat meer weten. Verder wacht ik op mijn eisprong die elk moment kan komen (we blijven gewoon proberen al is de kans nihil, ik geloof in wonderen).

De uroloog had bij onze eerste bezoek al iets gevoeld bij mijn man en de echo wees vorige week uit dat er een spatader aanwezig is. Ben benieuwd wat de uroloog vrijdag gaat zeggen over de vervolgstappen.

Veel liefs
Marielle

Hoi Marielle, het berichtje was niet aan mij gericht maar ik reageer toch effe. Mijn man heeft ook een spatader en is hieraan geholpen dus als je vragen hebt of zo dan hoor ik het wel!

Liefs Molly.

hoi marielle,

wat lief dat je aan ons denkt.
ik heb de uitslag al op het forum staan, maar zal m je nog ff vertellen. er zijn in het sperma 4 zaadcellen aangetroffen. 1 goede, 1 zwakke en 2 dode. dit is dus erg slecht te noemen en we weten ook niet of we er echt blij mee zijn.....volgens mij kun je er niet veel mee........

mijn vriend moet nu wachten op een oproep voor het academisch ziekenhuis in nijmegen en daarna weten we het nog niet....

succes voor jullie!
xx kimpansee

Hoi Marielle,

Vervelend dat het forum niet goed werkt, ik heb al zoveel berichtjes naar je geschreven die niet geplaatst zijn. Nu zag ik opeens hieronder wel weer een berichtje wat dan gelukt is. Vandaag jullie de uitslag. Die van ons heb je vast wel gelezen, shit dus. Ik heb de reacties onder mijn berichtje nog niet gelezen dus dat ga ik nu even doen.

Vergat nog tegen je te zeggen dat ik op een andere site een reactie van iemand heb gehad met precies hetzelfde probleem (haar vriend had iets van 8%, mijne dus 10%) en die heeft nu dus twee kinderen via de normale weg gekregen, en zij was ook nog eens vrij snel zwanger. Dus ik zou zeggen: ga er voor de komende dagen!

Terug
Bovenaan