Noortje, Monique, Nala, jessy en Danielle

Hoi,

En zijn jullie al een beetje zenuwachtig voor morgen (NOD)? Ik heb wel het gevoel dat ik ongi word. Mijn borsten zijn gevoelig en het rommelt in mijn buik. Dit zijn bij mij altijd de voortekenen dat het eraan zit te komen. Dus ga ik er al vanuit dat ik voor ronde 3 ga (als ik dan echt ongi word morgen, baal ik toch wel hoor). Hopelijk blijft bij jullie de tekenen van het ongi worden uit en hebben jullie morgen/overmorgen beter nieuws. Ik ben benieuwd.

Gr. Ils (28)

He Ils,

Ik heb gisteren getest (ik weet het, veel te vroeg) maar ik zag zo waar iets wat op een plus lijkt, ik ben hier verder niet zo zeker van aangezien ik eerder een heel lichte plus had en toen was het ook niets. Dus morgen nog eens testen als ik niet ongi wordt. Heel spannend allemaal........ik hoor graag morgen van je!

Groetjes,

Danielle

Hoi,

AAAAAhhhh wat spannend. Ik zelf zou denken een plus is een plus, maar als je het al eerder gehad heb en het toen ook niks was, ga je toch weer twijfelen. Voel je ook dingen waardoor je denkt dat de kans groot is?? Ik wacht eerst morgen maar af, want ik heb verder toch weinig hoop. Maar je hoort het wel morgen.

Gr. Ils

Hoi IIs,

Ik weet het is zwak maar ik heb vandaag een test gedaan en deze was negatief.
Zou dat zelfs nog te vroeg zijn of is er nog hoop?
Ik moet zeggen dat ik nog niet het gevoel heb dat ik ongi wordt maar ja, dat zegt nog nix he?
We horen wel van elkaar, oke?

Liefs van mij,
Nala.

Hallo lotgenootjes.
Haha, erg grappig. Ook ik ben zwak geweest en heb net een test gedaan. Ook negatief. Maar ik heb heel veel geplast vandaag dus ik hoop dat de test morgen (tenzij de rode vlag uithang) me meer zekerheid kan geven. Ik heb wel veel last van steken en een enorm opgeblaen gevoel. Maar ik kan ook gewoon teveel gegeten hebben. Of misschien dat we er toch zo mee bezig zijn dat we het psychisch uitstellen, onze ongi.
Nou ik hoor graag morgen weer van jullie. Sterkte met de twijfels.
Liefs
Jessy

Terug
Bovenaan