NOORTJE: MORGEN INSEMINATIE?

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar alle waarschijnlijkheid dus morgen!! Vanmorgen vroeg dus 1 streep zoals ik je schreef, later op de ochtend dus 2 streepjes waarvan 1 vage, maar toch duidelijk 2 streepjes zichtbaar. Dus heb ik vanmiddag het nummer gebeld dat je moet bellen als je een positieve test hebt en het voorgelegd. De verpleegkundige die ik aan de telefoon had vond het toch wel goed genoeg om voor morgen de inseminatie te plannen!!! Nou, had je dat nou verwacht?? Ik twijfelde nog wel de hele middag aan die streepjes,    maar later heb ik de gyn nog gesproken en die zei dat je beter te vroeg als te laat kan zijn. Als zij het zegt... Ik moet morgenochtend nog een keer testen omdat die streep vaag was maar ik heb net nog een keer getest en had nu 2 duidelijke strepen dus ik denk echt wel dat het morgen doorgaat. Om 14.00 uur moet mijn vriend een potje inleveren en om 15.15 uur wordt ik dan geinsemineerd.  Ik vind het heel tof van je dat zo geinteresseerd bent! Ik vond het zo leuk toen ik op het forum kwam en jou tekst zag staan! Dus dat geklooi met plastic bakjes op mijn werk is toch niet voor niks geweest!   Ik kan gewoon niet geloven dat we zo dichtbij zijn. Lach me maar uit, maar ik zat echt te bedenken wat ik morgen aan zou trekken. Ik wil me gewoon lekker voelen! Ik hoop dat je dit nog leest vanavond en nogmaals bedankt voor je interesse.!!! Ik ga nu even een mega-sapje voor mijn vriend maken! en dat is geen geintje... Ik hoop dat je dit nog leest vanavond. doei

WAUWWWWWWWW
Het gaat morgen echt gebeuren!! En dan kan het in jullie vakantie heerlijk innestelen. Dit gaat jullie kindje worden Noor!!

Heel veel  morgen en maak maar een goed sapje voor je mannetje, je weet maar nooit!
M

Hoi,
Nou, het is gebeurt hoor! Het stelde echt heel weinig voor. Ik bedoel, voor ons is het zo belangrijk en leef je er ontzettend naar toe maar als "ingreep" stelt het echt niks voor. Mijn vriend was al op tijd thuis zodat hij rustig en op zijn gemak het potje kon vullen. We hadden om kwart over 3 de afspraak maar om half 4 zaten we nog in de wachtkamer dus ik had natuurlijk al weer visioenen van stervende zaadcellen of dat ze ons vergeten waren. Achteraf bleek dat ze gewoon op het zaad uit het lab  aan het wachten waren. Niks aan de hand dus. Toen een kort gesprekje waarin werd uitgelegd hoe of wat. We hadden niet onze eigen gyn maar een arts assistent. Ze was ongeveer van onze leeftijd en hartstikke aardig dus dat was heel fijn. Daarna met  in de steunen en de bek erin. Ik  kon me goed ontspannen  en de sfeer was  oke.  Toen een dun slangetje (ongeveer 10 cm lang, we hebben 'm later  stiekem uit de prullenbak gevist en gekeken) erin waardoor ze dus met een spuit het sperma erin spoot. Ik voelde er helemaal niks van. Ik moest nog 10 minuten blijven liggen en daarna konden we gelijk weg. Jij hebt een keer aan me gevraagd wat ze doen als het zaad niet aan de eisen voldoet. Ik heb het gevraagd en ze vertelde dat ze dan evengoed de inseminatie doen omdat het een kostbare behandeling is en dat het daarom zonde is om het dan weg te gooien, je hebt er tenslotte maar eentje nodig. De kwaliteit was deze keer weer beter als de vorige keer. Ze had het erover dat ze er 6 miljoen ging insemineren, nou, zoveel heeft hij er nog nooit gehad. Dus dat is ook wel fijn. Dus om weer op die sinasappelsap terug te komen........
En nu 2 weekjes wachten. Wie weet, een kerstkindje. Maar zover durf ik echt niet te denken.
Ik hoop echt dat jij ook heel gauw zover bent dat er iets gedaan gaat worden, zodat je ook een a4tje vol kan schrijven, dat zou geweldig zijn. Het is gewoon heel fijn dat er nu iets is gebeurt en het gevoel dat dat geeft gun ik gewoon iedereen die in dezelfde situatie zit. Ga nu naar bed, wie weet heeft 'ie nog zin.........

HI,
Wat fijn dat alles gelukt is!!!Ben zo benieuwd over 2 weken! Die 6 miljoen waar je het overhad is dat het totaal aan bewegende zaadcellen? Die hebben dus ook allemaal een goede vorm? Normaal noemen ze aantallen per ml enzo. Maar totaal 6 milj bewegende zaadjes is niet niks dat haalden wij niet. Misschien nu wel maar dat weten we pas over 3 weken..

Een hele fijne vakantie en spreek je over een week weer!

Terug
Bovenaan