Noortje op het CB

Noortje is nu 13 weken. Vandaag dus were prikken gehad op het CB!
En ze is weer goedgekeurd.
ze weegt nu 6340 gram met een lengte van 63.5 cm!

Een hele dame dus! We kunnen dus concluderen dat de BV prima loopt!

Ze heeft alleen (net als haar broer) een lage spierspanning! Maar ach, dat kennen we gelukkig van onze oudste en is niets ernstigs.

Over het gebrek aan regelmaat zeiden ze op het CB dat dat ook niet hoeft bij BV! Tja, zo kan het dus ook....!

Stevige dame.
En het is ok maar net wat je regelmaat noemt.
Voor mij is regelmaat dat alles in een bepaalde volgorde gebeurd: wakker worden, drinken, knuffelen, verschonen, spelen, slapen.
En op een bepaalde plaats: slapen in bed, drinken en knufflene op schoot, verschonen op tafel of commode, spelen in de box of wipstoeltje.

Dat geeft duidelijkheid en regelmaat. Hoe lang alles precies duurt en hoe laat het op die momenten is, is voor mij niet belangrijk. Zolang er meer dan 2 uur en minder dan 5 uur (overdag) tussen de voedingen zit vind ik het best.

Flinke meid, fijn dat ze weer helemaal goedgekeurd is!
Wij moeten volgende week weer, dan is Eveline 14 weken. Ik ben echt heel erg benieuwd naar lengte en gewicht. Als ik haar zelf meet kom ik uit op 62 cm en als ze zo matig is blijven groeien als voorheen, dan zou haar gewicht rond 5600 gram moeten zijn. Het zou me niet verbazen, ze ziet er lang en slank uit en luier maat nr 2 zit nog steeds uitstekend. We zullen zien!

Ben vandaag weer even prikjes wezen halen. Ze weegt nu met 16 weken 6210gram. Ze groeit de laatste tijd zo'n 500gr per 4 weken.
Hopelijk wordt ze deze keer niet ziek van de prikjes, we zullen zien!

Terug
Bovenaan