Noortje

Hoi allemaal,
Een paar dagen geleden heb ik een vraag op dit forum gesteld over het 1e bezoek aan de gynacaecoloog waar ik best wel zenuwachtig over was. Vandaag was het zover... ik zal jullie vertellen hoe het gegaan is. Hij heeft mij inwendig onderzocht (zag er goed uit), uitstrijkje gemaakt, er is bloed geprikt (om te kijken of ik een eisprong heb gehad, zit op dag 15) en op de derde of vierde dag van mijn volgende menstruatie moet er weer bloedgeprikt worden. Waarom dat is ben ik even kwijt. Het zaad van mijn vriend wordt onderzocht en op 20 oktober hebben we weer een afspraak en krijgen we alle uitslagen. Ikzelf heb het gevoel dat het bij mij wel goed zit, de dokter zei hetzelfde, maar goed, niet te hard van stapel lopen. Het nare is dat mijn eeuwig positief ingestelde vriendje nu zelf denkt dat er iets mis met hem is. In ieder geval weten we 20 oktober meer. Ik wilde dat het al zover was! Trouwens nog bedankt voor jullie reacties op mijn vorige berichtje, heeft mij zeer zeker geholpen. groetjes Noortje

Hoi Noortje,
Wij hadden dezelfde onderzoeken; bij mij was het bloedprikken om vast te stellen of de hormoonhuishouding goed was.
Succes en sterkte met wachten op de uitslagen!
gr. petra

Terug
Bovenaan