Noortje

hoi Noortje,

Een spatader zie je niet zitten. De uroloog kon de spatader wel voelen maar ik niet echt eigenlijk. Je hebt 3 gradaties in spataders en mijn man heeft de minst ergst. wij wisten niet vantevoren dat er een spatader zat pas na een echo kan je vaststellen. Een operatie/ingreep is absoluut geen garantie dat het beter wordt. De mogelijkheid is aanwezig. Sommige zeggen dat de kans 50% is dat het helpt en sommige geloven er niet in. Ik zeg: baat het niet dan schaad het niet. Na de operatie duurt het 2 a 3 maanden voordat ze kunnen zien of het verbetert is. Molly haar man wordt in december getest.
Wij praten er zeker over want we zijn beide praters. En uiteraard blijven we proberen maar de hoop is natuurlijk wel wat minder. Vandaag heb ik mijn ei, ik voel het!!
Ik hoop dat het voor jullie deze maand raak is, je weet maar nooit!
gr
Marielle
ps; je man mag toch het potje inleveren wanneer hij wil? de mijne mocht zelf bepalen wanneer hij het inleverde, het lab is elke dag open

Hoi,

Bedankt voor je uitleg, het is een stuk helderder. Ik dacht altijd dat je die spatader zou moeten kunnen zien. Bij ons in het ziekenhuis kun je alleen op dinsdag en donderdagochtend een potje inleveren en dan alleen op afspraak. Vandaar dat het zo lang duurt. En het ergste is nu nog dat door zijn operatie we 6 weken moeten wachten vanwege de narcose!!! Ik dacht dat ik gek werd dat ik het hoorde. Het lijkt wel of het ons niet gegunt is. Eerst was er een plekje vrij a.s. donderdag en toen mijn vriend vroeg hoe het zat met narcose enzo ging er een belletje rinkelen bij de verpleegkundige die overlegt heeft met die gyn. en die kwam dus met dat 6 weken verhaal.... 28 december mag hij zijn potje inleveren. Superfrustrerend!! En dan ben ik gisteren ook nog eens ongesteld geworden. Het kan niet leuker gewoon...
Het ziekenhuis van jullie is wel een stuk beter geregeld wat betreft het inleveren van potjes.... Dus jullie gaan lekker aan de klus vanavond.... of hebben dat al gedaan. Ik zal voor je duimen! Je weet maar nooit! Ik ga er vanuit dat 2005 eindelijk ons jaar wordt! Fijne avond! groetjes

Terug
Bovenaan