Noortje

We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje..helaas voor ons.

Nadat de 2e test wederom slecht was bij mijn man hebben ze zijn bloed onderzocht op bepaalde hormonen en een scan gemaakt van zijn balzak. Een spatader zie je niet van buiten en voel je alleen als je een expert ben(ik kon hem niet voelen maar de uroloog wel?!)

Verder vertelde mijn arts vorige week dat vitamine slikken zoals zink en foliumzuur voor de man achterhaald is. De beweeglijkheid wordt wel beter maar de vorm gaat achteruit waardoor je relatief dezelfde aantallen overhoudt..

Ik zou op mijn dertigste nog moeder kunnen worden maar dan moeten we opschieten...

Was het gezellig bij de Gamma(-: ?

veel liefs
Marielle

Hoi!
Als dat echt zo is van het foliumzuur en zink hoop ik dat het stoppen met roken en de wijde boxershorts geholpen hebben.... Ik ben zo benieuwd! Helaas moeten we nog een maand geduld hebben... Kon je man direct bij de uroloog terecht na de uitslag van de 2e test? En werd er direct bloed geprikt? Heb eigenlijk nooit naar jou gevraagd maar neem aan dat dat wel goed zit!? Morgen mijn nod, maar aan mijn stemming van de afgelopen dagen te voelen zal het wel gewoon een od worden. We hebben kort geleden een nieuwbouwhuis gekocht en zijn nu druk bezig met het bedenken van de badkamer en keuken aangezien we binnenkort de meerwerklijst moeten inleveren, vandaar de Gamma. Wel erg leuk om mee bezig te zijn! Het is ook erg fijn om afleiding te hebben en niet alleen bezig te zijn met het niet-zwanger worden. Mijn vriend is altijd superpositief en zegt altijd dat het wel goed komt. Ikzelf moet het allemaal nog maar zien en raak soms wel een klein beetje depri. Het is wel fijn om hier je ei kwijt te kunnen en lotgenoten tegen te komen! groetjes Noor

Een vraag aan alle vrouwen die dit lange wachten doormaken:
Hoe verdragen jullie die teleurstelling en dat intense verdriet???
Is het raar dat ik het niet meer begrijp, dat ik me behoorlijk depressief voel en de kracht bijna niet meer heb om dit aan te kunnen? Ik wil het zo graag...

Anoniem: het is een kwestie van goed kunnen relativeren. Het wachten doe je niet op de bank maar je leven gaat gewoon door. Probeer op het goede te richten in het leven , wat lukt wel en niet alleen op wat niet lukt. Natuurlijk heb ik ook wel eens een dipje maar dan denk ik wat ik allemaal wel heb: goede baan, lieve man, lieve familie, leuke vrienden die mij steunen, mooi huis etc..

Noortje: Ik weet niet precies hoe snel we bij de uroloog terecht konden. Ik denk wel binnen 2 weken. Het bloed kon volgens mij meteen worden afgetapt.
LEkker dat je je op jullie nieuwe huis kan richten anders denk je de hele dag"ik wil zwanger worden!!!".
Hoe zit het met je NOD???

veel liefs
Marielle

Vanmorgen hartstikke ongesteld!!! Het enige voordeel is dat mijn cyclus superregelmatig is. Maar ja... Had toch stiekem gehoopt dat die ene goeie was doorgezwommen! Op naar de volgende ronde! Dus bij de uroloog hoef je in theorie niet lang te wachten. Dat is heel fijn! Ik begrijp dat bij jou in de omgeving veel mensen er vanaf weten. Wij zijn van plan om het na de uitslag van de tweede test aan onze ouders te vertellen. Omdat we dan waarschijnlijk toch vaker naar het ziekenhuis moeten. En het lijkt me heerlijk om te delen! De enige die het weten bij ons zijn mijn zusje en een vriendin van mij. Wie weet is het voor de ouders van mijn vriend wel heel herkenbaar en zit het in de familie. Lijkt me wel heel rot om te doen. Je geeft toch wel veel bloot van jezelf. Alleen al het feit dat je verteld dat we kinderen willen en al een tijdje bezig zijn. Ik heb een goede band met mijn ouders maar bespreek dat soort dingen niet met ze en hetzelfde geldt voor mijn vriend. Gelukkig hebben we nog even de tijd. Ga nu zijn overheerlijke zuurkool uitproberen.... groetjes!

Balen zeg!! Stiekem blijf je hopen ook al weet je dat de kans nihil is. Ik heb volgende week mijn nod. Het voordeel is bij mij dat ik altijd mijn sprong voel en precies na 13 dagen wordt ik ongi! Mijn cyclus varieert van 25-27 dus gelukkig ook niet zo lange. Ik blijf ook hopen maar deze maand hebben we het 1x gedaan(rond de eisprong dan he..) omdat we eigenlijk geen zin meer hadden om erg ons best te doen. Na de operatie gaan we weer helemaal proberen enzo. Hij heeft ook afgelopen weken bier gedronken, naar de sauna geweest, heerlijk genoten. Even heerlijk alles van ons afgezegd en dat voelt echt goed.
Bij ons weten het de beste vrienden en onze ouders, broers en zus. Mijn beste vriendinnen en mijn zusje wisten het vanaf het begin dat we bezig waren en na de 1e slecht uitslag hebben we onze ouders ingelicht zodat ze ons kunnen steunen. Aan mijn schoonmoeder wordt minstens 1x per week gevraagt wanneer ze nou oma wordt tenslotte zijn wij al een paar jaar getrouwd. Ze verder nog geen kleinkinderen en kijkt er zo naar uit.Echt een vreselijke situatie maar ja. We moeten gewoon nog even geduld hebben Noor! Onze tijd komt ook!

Hoi,

Lekker weekend gehad? Wij zijn er ook een stuk minder mee bezig maar blijf wel berekenen wanneer we weer aan de slag moeten... Dus kerstavond... Valt het net in de periode dat hij zijn tweede kwakje moet inleveren. En ook nog eens een dag na zijn verjaardag. Dus dan ook maar weer rustig aan doen met alcohol. Ach, het is voor het goede doel! Wanneer wordt je man precies geopereerd? Nog voor de kerst? Ik hoop voor jullie zo dat het helpt! Wie weet de laatste kerst samen?? groetjes

Terug
Bovenaan