Noortje

Ik wordt gek van het afwachten!! Is bij jou al iets te merken??
Ik heb altijd 3 dagen bruin bloed voor mijn ongi en nu nog helemaal niets. Nog 2 dagen te gaan tot mijn nod. Wel heb ik al een week ongi krampen maar ik weet niet of het iets betekend. Mijn temperatuur was vanmorgen nog hoog(37,2). Pffff, t'zal wel niets zijn maar toch blijf ik stiekem hopen.
Jij morgen je nod, spannend!!!!

Succes he
Marielle

Bij mij ook nog niks te bekennen. En ook geen dikke pukkels of pms buien die ik normaal wel heb. Wel gisteren vreetkik gehad en die heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden. Hopelijk heeft de operatie van je vriend geholpen!! groetjes

Ik heb net al wat bloed gezien...Ik baal zo dat het nooit raak mag zijn. Iedereen raakt maar zwanger om mij heen en mij (en veel vrouwen van dit forum) wordt het niet gegund..grrr

Hoeveel geduld moet ik nog hebben??

Dus je weet nu zeker dat je ongesteld wordt? Of is het toch nog afwachten. Ik ben bang dat voor mij hetzelfde geldt, het komt eraan. Zo voelt het wel tenminste. Mijn vriend heeft vanmiddag in de VU een potje ingeleverd. Over twee weken de uitslag. Ik ben zo vreselijk benieuwd.

Gister wist ik het nog niet zeker maar nu wel, mijn temperatuur is met 0,4 gedaald...Helaas, helaas..
De meeste vrienden weten het nu van ons en die vragen telkens hoe gaat het. Erg aardig maar als iedereen dat telkens vraagt dan heb we het altijd daarover. Aankomende maand ga ik proberen om minder over het onderwerp te praten.
Nog 12 dagen dagen en dan komt mijn nieuwe ei, nieuwe ronde nieuwe kansen. Gelukkig heb ik een korte cyclus zodat ik niet al te lang hoef te wachten!
Spannend van je vriend! Mijn vriend moet over een maand weer een potje inleveren!

Shit weer he! Je hebt toch iedere keer weer een sprankje hoop. Enig positieve van ongesteld worden is dat je er snel weer tegenaan kan voor een nieuwe kans. Zo zie ik het dan maar. We hebben het vorige week aan mijn ouders en zijn ouders verteld en mijn vriend gisteren aan zijn broertje. Omdat we nu toch ook naar de VU gaan vond ik het wel tijd worden. En voordat we het aan vrienden vertellen vind ik dat onze ouders er recht op hebben om het te weten. En nu kunnen we met de hele familie extra feest vieren als het hopelijk een keer raak is...
Als je vriend een potje inlevert, krijgen jullie dan direct de uitslag? Ik ben erg benieuwd of de operatie heeft geholpen. groetjes

Is het bij jou al doorgebroken? Bij mij komt het morgen.
Meestal duurt het onderzoek een week. Wij zijn ook erg benieuwd of het geholpen heeft, alle kleine beetjes helpen! Hebben ze bij jouw vriend al een oorzaak gevonden voor het slechte zaad? Jullie hadden toch ook 3ml per mil?

gr

Bij mij nog niks te zien maar het voelt alsof het zo gaat gebeuren, je kent het wel. Wat betreft het zaad van mijn vriend had ik dus verwacht dat hij wel naar de uroloog zou worden doorverwezen om naar een oorzaak te zoeken. Niet dus! Onze gyn zei dat ze niet op zoek gaat naar een oorzaak maar naar een oplossing, dus konden we gelijk door naar de VU. Waar ik natuurlijk heel blij mee was. Heerlijk zo'n doortastend mens zonder al te veel blabla. Mischien dat ze uit de resultaten van het sperma onderzoek al op kunnen maken dat het geen zin heeft om naar oorzaak te zoeken, heb geen idee. Het tweede onderzoek was wel iets beter als het eerste in oktober maar niet schokkend beter. Ik hoop wel dat het goed genoeg is voor iui, ik bedoel, als dat niet gaat kan je altijd nog over gaan op ivf of icsi. Maar dat is dus nog twee weken afwachten.

Terug
Bovenaan