Noortje

Hi!

Ik zag dat je terug van vakanties was! Lekker gehad?? Het wordt spannend voor jullie deze week ! Voel je al wat??? Wanneer moet je ongi worden , donderdag??

Helaas ben ik op mijn nod gewoon weer ongi geworden(op dezelfde dag dat mijn man zijn potje in moest leveren...). Soms zie ik het echt niet meer zitten horen. Mijn broer en zijn vriendin hebben 5 kinderen en daar gaat volgend jaar nog 1tje bij komen. Gelukkig zijn ze ontzettend lief voor ons en het grappige is dat de kinderen ontzettend veel om mijn broer lijken en dus ook op mij(wit haar en blauwe ogen).

Anyway, ik geloof nooit dat in het potje iets bijzonders zat. Er zat maar een paar druppels in. Het zag er wel veel geconcetreerde uit dan normaal. Normaal zat er veel meer vocht bij. Maar het gaat om de bewegenlijkheid. Volgende week horen we het wel, spannend.

ik ben zo benieuwd of het jullie gelukt is!!!

liefs
M

Goedemorgen!
Voordat mijn collega binnen komt vallen even snel een berichtje. Ik voel helemaal niks. Niet anders als anders. Ben er dus van overtuigd dat het hartstikke mislukt is. Vrijdag zou ik ongesteld moeten worden. Gisteravond heel internet afgespeurd naar zwangerschapsverschijnselen. Kan dus wel heel normaal zijn dat je nu nog niks voelt maar ik vertrouw het voor geen meter. Heb altijd het gevoel gehad dat ik het  meteen zou voelen als het zover zou zijn, vandaar. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast (hoop ik.......). Duim je voor me? werk ze, doei

Terug
Bovenaan