Noortje

hi!

Hoe was het in de Efteling? Beetje mooi weer gehad? Gister was het hier in elk geval prachtig weer!

Hoe staat het met je testen? Al positief? Als die in het weekend positief is dan doen ze toch geen iui?

Ik neem aan dat wij 2 juni ook te horen krijgen wat wij doen. ik hoop zo op iui, mag wel want ik vind 6,1 miljoen best veel!! Weet jij hoeveel miljoen normaal is bij een gezonde man?? Was ik benieuwd naar.

werkse
M

oja, ik had gister onverwacht een bloeding!! en mijn sprong was een week geleden!! Dat heb ik volgens mij nog niet zo vaak gehad. Vaak wel 3 dagen voor mijn ongi oud bruin maar dit was helder rood....

Hai,
Ik had een beetje kort gereageerd vanmorgen. Ik was chaggerijnig want ik had vanmorgen vroeg 1 streep. Nu test ik normaal altijd om een uur of 10 's morgens omdat je eerste ochtendurine nog van de vorige dag is, maar ik kon me dus niet inhouden en om 07.00 uur dus 1 streep. Ik vlieg natuurlijk direct in de  stress en zag deze maand al  zonder iets voorbijgaan en  van die gedachte werd ik zo ongelukkig!
Dus 3 uur lang niet geplast en  weer getest en langzaam kwam er een 2e streep bij. Dus erg fijn weer. Ik kan weer rustig ademhalen en doorgaan met leven.  Dus morgen om 14.00 potje inleveren en om 15.15 de inseminatie. Het gekke is dat ik deze maand al een voorgevoel had dat het vrijdag zou worden in plaats van donderdag. Misschien helpt het, een andere dag.
Ik ga mijn flink verwennen met M&M's vanavond, vind ie zo lekker. Meer kan ik ook niet doen. Misschien nog een sinasappeltje persen.....
De Eteling was erg leuk. Lekker rustig en we konden bijna overal zo doorlopen zonder idiote rijen van een uur. Het was al zo lang geleden dat ik er was geweest, erg leuk dus. Ik weet nu wel waarom ik nooit in de Python ging....
Wanneer zou je officieel ongesteld moeten worden? Ik vind het wel spannend, ik bedoel, waar zou dat bloed anders vandaan moeten komen? Hou me op de hoogte hoor! groetjes

Terug
Bovenaan