quote: Noortje P reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2005 17:55:02&apos

);
Hoi,
Leuk he.... H&M heeft inderdaad ook leuke kleertjes. Wat heerlijk dat jullie op vakantie gaan! Strand of pyramides? Mijn vriend is er voor mijn tijd een keer geweest om te duiken. Hij vond het helemaal geweldig en wil er graag een keer met mij naar toe. Ik ben benieuwd wat jij er van vind. Ik wil graag naar Lapland. Lijkt me heel mooi. Alleen we moeten nu even afwachten hoe we er over een paar maanden financieel voor staan. Ik merk dat het heel hard gaat nu het huis er aan komt..... Van de week 6 leuke stoelen gekocht. Ik heb er echt zin in. Ik was er vrijdag nog en toen was de badkamer klaar, heel gaaf! Deze maand even geen baby maken meer.... Ik denk ook wel dat het gaat lukken bij ons. Of klinkt dat arrogant?
hi,
Vandaag voel ik mij niet echt geweldig, maar dat hoort er allemaal bij he.
We zitten voor 2 weken in een 5* hotel in Luxor. We willen verzekert zijn van goed eten en we willen ook niet uren in een bus zitten om iets te kunnen zien. nu kunnen we vanuit het hotel lopen naar allerlei bezienswaardigheden.
Lapland is volgens mij erg koud maar ik denk wel heel mooi! Het liefs ga ik naar een warm land omdat ik een hekel heb aan kou. Vrienden van ons zijn laatst in Ijsland geweest en dat zag er ook heel gaaf uit.
Wat leuk een nieuw huis! Je hebt in iedergeval goede afleiding!
Natuurlijk mag je denken dat het gaat lukken,een positieve instelling is altijd positief!
Ik was naar de terugplaatsing zoo relax omdat ik blij was dat we even 2 weken niet naar het ziekenhuis hoefde en niet hoefde te prikken. Daarnaast heb ik ook tarwekiem olie gebruikt. Ze zeggen dat het de innsteling bevordert...of het wel of niet bijgedragen heeft weet ik niet maar baat het niet dan schaad het niet!