Noortje

hi,

Ik las dat je pas na je wintersport weer aan de ivf gaat beginnen. Hoe gaat het nu met je? Heb je de teleurstelling goed kunnen verwerken?

Ik lees wel wanneer je gaat beginnen en leef op afstand mee.

liefs,
Marielle

Hoi,

Leuk van je te horen! Met ons gaat het alweer beter. Het was een grote teleurstelling maar we hebben weer zin in de volgende poging. Eens gaat het tenslotte lukken! Ik ben heel benieuwd hoe het met jou gaat. Ik denk af en toe wel aan je, tenslotte ben je nog steeds ons positieve voorbeeld. Ik kom hier niet meer zo vaak omdat ik het gevoel heb niet echt meer mijn ei kwijt te kunnen. Natuurlijk ben ik nieuwsgierig hoe het sommigen vergaat maar er komen hier meer meiden die net met alles begonnen zijn en wij zijn alweer een stukje verder. Ik voel me meer thuis op het forum van de ivf-site.
Dus, hoe gaat het met jou? Wat gaat de tijd snel, voor je het weet ben je moeder!
groetjes Noortje

hoi noortje,

even een vraagje aan jou,ik heb je ook gevolgd hier en je eerste IVF gevolgd....balen dat het zo is gelopen he!
maar welk forum bedoel je op welke IVF-site?
ik ben namelijk ook met IVF bezig en dan zou ik daar ook wel eens willen gaan kijken-lezen...

gr. moniek

quote: Noortje P reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2006 13:31:41'));

Hoi,

Leuk van je te horen! Met ons gaat het alweer beter. Het was een grote teleurstelling maar we hebben weer zin in de volgende poging. Eens gaat het tenslotte lukken! Ik ben heel benieuwd hoe het met jou gaat. Ik denk af en toe wel aan je, tenslotte ben je nog steeds ons positieve voorbeeld. Ik kom hier niet meer zo vaak omdat ik het gevoel heb niet echt meer mijn ei kwijt te kunnen. Natuurlijk ben ik nieuwsgierig hoe het sommigen vergaat maar er komen hier meer meiden die net met alles begonnen zijn en wij zijn alweer een stukje verder. Ik voel me meer thuis op het forum van de ivf-site.
Dus, hoe gaat het met jou? Wat gaat de tijd snel, voor je het weet ben je moeder!
groetjes Noortje

http://www.ivf-site.nl

hi,
Fijn om te horen dat het weer beter gaat ondanks de enorme teleurstelling. En het gaat erom dat het lukt en of dat in de eerste of tweede behandeling lukt is bijzaak. ?Maar het gaat je zeker lukken hoor!!
Wie had een jaar kunnen bedenken dat ik nu zwanger zou zijn??

Met de baby gaat het prima!! Ze groeit goed (het is een meisje!) en kan al hard schoppen! Helaas heb ik al 11 weken bekkenklachten dus dat beperkt mij in allerlei dingen doen. Maar het belangrijkst is dat de baby gezond is en dat gaat goed! Ik ben nu 25 weken dus het schiet al op! ik kan niet wachten tot ze eruit is. Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. En ik begin nu pas te wennen aan het idee dat ik echt zwanger ben en dat ik echt een kindje krijg, soms moet ik mijzelf echt knijpen of ik niet droom.
Je kan mij ook altijd mailen als je dat leuk vind: marielleforum@hotmail.com

Helaas hebben we nog steeds vrienden die met behandelingen bezig zijn: 3e icsi, 6e iui en 1e iui.

Heel veel succes!
Marielle

Hee Noortje,

Ik ben erg blij dat ik wat over je lees. Ik was je effe kwijt zeg maar. Ik denk wel veel aan je hoor en Marielle is inderdaad ook voor mij een positief voorbeeld.
Ik schrijf momenteel veel meer op mijn weblog dan hier dus ook daar ben je welkom.
lfs inge
http://wensweb.web-log.nl/

Terug
Bovenaan