Nora staat los!!!!

Hallo mama's.

Dat is alweer een tijdje geleden dat ik hier was. Maar ja, werk, twee kinderen, studie, huishouden en sociale contacten onderhouden en je hebt te weinig uren in de week.

Ik wou ook weer even een update meegeven aan jullie om eens te kijken wat jullie "miniatuur mensjes" alweer allemaal kunnen.

Nora is nu 9 1/2 maand en ze staat los. Het is ongelooflijk maar waar. Ze loopt ook stukjes achter haar duwkarretje. Ik wordt er echt niet goed van hoe snel deze meid is. Dacht dat los staan gaat nog wel even duren, omdat ze toch wel al snel in de box ging staan en dat soms wankel is. Maar nee hoor. Sinds een week of 2 staat ze dus los.

Het is ook geen gezicht zo'n klein meisje die staat.

Maar wat doen jullie kindjes nu???? en hoe oud zijn ze ????

Dikke kusss en veel liefs van Yeppie en Rens (16-3-05)  en Nora (17-08-08)

Hoi Yeppie

Dat is inderdaad snel om los te staan maar het gebeurd wel vaker. De oudste van mijn zus liep zelf rond toen  zij 10 maanden. Zij was ook wel groot/lang voor haar leeftijd  maar of dat van belang is weet ik niet. Bij ons is Celeste nu 10 maanden en  een paar dagen en zij is een supersnelle kruiper - en gaat ook overal naartoe en gaat staan waar het ook mogelijk lijkt ( de hond bij voorbeeld....) en kruipt over verhuisdozen, koffers en laatst lukte het voor haar om op de bank  te klimmen...... Sinds 9 maanden kruipt, zit en staan zij volledig. Wij ga nu een loopwagentje lenen van mij zus om te kijken wat zij daarvan vindt. Lopen wil zij graag  en doet zij ook bij de hand of rondom de tafel.

liefs Mor 74 en Celeste van 4-8-2008      

Mijn dochtertje van nu bijna 3 liep los met 9 maanden en haar broertje Thijs nu 11 maanden zit nog maar net los.

Verschil moet er wezen , maar Thijs is dan wel verlamd aan een arm dus dat maakt het wel lastiger.

En voor je het weet loopt je dochtertje los en loop jij achter haar aan te rennen.

Terug
Bovenaan