Normaal....

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Gisteravond ongi geworden. Aan de ene kant balen, aan de andere kant blij. Lijkt er op dat ik weer op m'n "normale" cyclus zit van 42 dagen. Na het uitstapje van 67 dagen ben ik hier wel blij mee. Vol goede moed op naar de volgende ronde....

Tijs

tijs,

Succes met de volgende ronde. Balen dat je niet zwanger bent, maar wat jezelf ook zegt fijn dat de normale cyclus er weer is. Een kleine zorg minder.

Groetjes Nathalie

Hoi tijs

ohw wat fijn dat je nu in ieder geval niet zo lang hoeft te wachten!!!!!!!! En natuurlijk balen dat je ongi bent geworden.. maar zoals ze zeggen ieder nadeel heb ze voordeel..

Ik wens je heel veel succes in de komende ronde!!!!! Ik hoop echt dat het lukt,.......... dat verdienen we gewoon toch??
Heel veel groetjes
mayo

het kan dus echt zo'n lange cyclus???? damn 67 dagen, ik zit nu op 48 echt irri, maar dan kan ik nog even te gaan hebben dus als ik dat zo lees van je... heel veel succes jij met je volgende ronde... liefs mama loes

Hoi Tijs

Jammer dat het deze keer niet gelukt is maar heel veel
succes met de volgende ronde zal voor je duimen

veel liefs Ronda

Hoi Tijs,
fijn dat het nu weer korter is. Maar 42 is nog lang he.  Heel herkenbaar trouwens, mijn langste is 45 dagen.
Succes met zwanger worden.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan